  • 91. Data: 2012-06-18 16:43:22
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "Grzegorz Krukowski" napisał:

    > Pierdolisz jak potłuczony, Rozróżnienie funkcja a procedura to sprawa
    > języka, a nie systemu. To że w dokumentacji API jest używany wyłącznie
    > termin ,,funkcja'' to efekt tego że API jest zdefiniowane w C, który
    > zna tylko funkcje.

    Przeciesz potwiedzasz to co ja napisałem! Funkcja to inaczej procedura. Tych
    nazw można uzywać zamiennie. Nie bardzo Cię rozumiem. API jest zdefiniowane
    w C??? Advanced Programing Interface - rozbudowany interfej programistyczny.
    Opracowany przez M$ i nie dotyczy jakoś sczególnie żadnego języka
    programowania. Wypowiadasz się jak człowiek, który wie że dzwonią, ale nie
    wie w którym kościele.

    Remek

  • 92. Data: 2012-06-18 16:50:39
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 09:09:25 +0200, Remek napisał(a):

    > Jasne. Zawodowo. Tylko co programujesz? Pralki, lodówki, czy telewizory? Bo
    > jeśli pod Windows to powinieneś wiedzieć, że procedura = funkcja. A makro???
    > To szerokie pojęcie. Wątpię, czy wiesz cokolwiek o pisaniu programów na PC.
    >
    > Remek

    Skoro makro, to szerokie pojecie, to przeczytaj sobie definicję makra, oraz
    Sub i Function.
    Hmmm, co do mojej skromnej osoby, to programuje i pod Windows i PLC oraz
    systemy dedykowane. Cóż, to, że programuję od prawie 30 lat, to pewnie nic
    w porównaniu z Tobą.:)

  • 93. Data: 2012-06-18 16:53:52
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com>

    Dnia Sat, 16 Jun 2012 16:09:00 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

    > Racja. Konkretnie:
    >
    > Procek: i7
    > RAM: 16G (ew. 32g)
    > Twardziel: 1T (ew. 2T)
    > SSD: 30G
    > System: W7
    > Płyta: standard, żeby się całość za długo nie podnosiła
    > Grafika: standard
    > Muzyka: standard
    > Obudowa: standard
    >
    > O czymś zapomniałem?

    Owszem:
    1) do jakich zastosowań
    2) co to znaczy ,,standard" dla płyty głównej, karty graficznej, muzycznej
    lub obudowy?

    (ciach...)
    > P.S. Uwaga była bardzo cenna, dziękuję :D

    Szkoda tylko, że nie wziąłeś pod uwagę zawartej w niej sugestii.

    [ Panie, daj mi siłę, do zaakceptowania rzeczy, których nie mogę zmienić, ]
    [ odwagę do zmiany rzeczy, których nie mogę zaakceptować i działkę pod ]
    [ lasem, abym ukrył ciała tych którzy mnie dzisiaj wkurwili. (znalezione) ]

  • 94. Data: 2012-06-18 18:45:51
    Od: Jacek <a...@o...pl>

    Dnia Mon, 18 Jun 2012 16:43:22 +0200, Remek napisał(a):

> [...]
    > Opracowany przez M$ i nie dotyczy jakoś sczególnie żadnego języka
    > programowania. Wypowiadasz się jak człowiek, który wie że dzwonią, ale nie

    A makro, to inaczej i procedura i też funkcja.:)
    A program, to po prostu zbiór procedur, funkcji i makr, które sa
    równoważne, więc program, to program.:)
    Język, to zbiór wyrazów, a że zdania zbudowane są z wyrazów, to mowa, jest
    mową...
    Jeżeli dalej upierasz się w swojej niewiedzy, to albo poczytaj, albo załóż
    nowe konto, no chyba, że nie przeszkadza Ci błazenada.

  • 95. Data: 2012-06-18 19:14:40
    Od: WiesłaW <n...@u...poczta.onet.pl>

    Dnia 17-06-2012 o 09:22 Dyletant napisał na pl.comp.pecet:

    > Tak, powolutku. Wezmę chyba coś takiego:
    >
    > Procek: i7
    > Ramik: 32G
    > HD: 2T
    > SSD (na system): 30G
    > Płyta: nie wiem, standard, ale żeby się za długo nie podnosił
    > Grafika: standard
    > Muzyka: standard
    > Nagrywara: standard
    > Obudowa: standard
    >
    > Co zrobić? Złożyć samemu, czy iść do specjalisty?
    >
    > Na ile to wyceniasz (wyceniacie)?

    Nie wiem dlaczego niektórzy próbują z Ciebie zrobić jakiegoś snoba.
    Według mnie 5k to nie jest jakaś oszołamiająca kwota i w końcu można
    złożyć jakiś dobry zestaw bez kwotowych ograniczeń i nawet powyżej
    standardu (cokolwiek nie miałoby to oznaczać).

    Dla mnie procesor i7 nie jest wart swojej ceny, ale przecież o cenie
    nie rozmawiamy :).
    Z pamięciami powyżej 4GB jest problem, ponieważ są rzadkością, zresztą
    16GB to jest bardzo dużo dla domowego użytkownika. Płyty posiadają 4
    sloty. Jak nietrudno policzyć zmieści się "tylko" 16GB.

    Nie jestem zwolennikiem SSD, ponieważ według mnie nie oferują na dzień
    dzisiejszy odpowiednich parametrów: mała pojemność, wysoka cena,
    nieznana (wątpliwa?) żywotność. Oczywiście nikomu nie odradzam, a jaki
    - to wypowiedzieć może się ten kto takowy posiada.

    Teraz spróbujmy złożyć zestaw:
    Procesor Intel Core i7-3770 3,4 GHz 8MB cache s. 1155. 1219,00
    Płyta główna GIGABYTE GA-Z77X-D3H Z77 s.1155. 549,00
    Pamięć RAM Corsair Vengeance 4x4GB, DIMM,1600MHz, DDR3, CL9, XMP 415,00
    Karta graficzna ASUS HD6850 1GB 256bit PCI-E DDR5 DirectCU. 535,00
    Dysk Twardy Seagate ST2000DM001 2TB sATA III 64MB. 459,00
    Obudowa Xigmatek Midgard Black. 259,00 259,00
    Zasilacz Be quiet! Straight Power E9-CM-480W BN197. 399,00
    Nagrywarka ASUS DVD Recorder DRW-24B3ST/BLK/B/AS Sata Black Oem. 75,00
    System operacyjnyMS Windows 7 Home Premium OEM SP1 64-bit PL. 395,00
    Cena zestawu: 4305,00 zł + ew SSD jakieś 500zł Proline

    Proline ma przyzwoite ceny, ale oczywiście można porównać w innych
    sklepach np. Agito. Dla porównania, w ulubionym sklepie niektórych
    grupowiczów - Komputroniku, cena np procesora wynosi 1489zł :D.

    No i fajna maszynka by wyszła. Nie wiem do czego Tobie taka, ale fajna :)

    --
    WiesłaW
    Opera Mail

  • 96. Data: 2012-06-18 19:36:25
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 Jun 2012 16:43:22 +0200, "Remek" <n...@g...com> wrote:

> [...]
    >Opracowany przez M$ i nie dotyczy jakoś sczególnie żadnego języka
    >programowania. Wypowiadasz się jak człowiek, który wie że dzwonią, ale nie
    Ty po prostu jesteś głupi.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 97. Data: 2012-06-18 19:48:59
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 12:44, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > xixo napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > Plonk, stary ;)

    Ludzie, którzy używają takich słów mają z reguły bardzo ograniczone
    słownictwo.

  • 98. Data: 2012-06-18 19:51:24
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 16:50, Jacek <a...@o...pl> wrote:
    > Dnia Mon, 18 Jun 2012 09:09:25 +0200, Remek napisa (a):

    > Skoro makro, to szerokie pojecie, to przeczytaj sobie definicj makra, oraz
    > Sub i Function.
    > Hmmm, co do mojej skromnej osoby, to programuje i pod Windows i PLC oraz
    > systemy dedykowane. C , to, e programuj od prawie 30 lat, to pewnie nic
    > w por wnaniu z Tob .:)

    No dobra, mam nadzieję, że zacznę też programować. Java albo C++,
    dlatego chcę się przygotować ze sprzętem.

    Nie mówiłem tego, ale komu miałem mówić? Januszkowi, który zna tylko
    jedno słowo?

    Uczyć się C++ czy tylko Java? I od czego zacząć?

    xixo

  • 99. Data: 2012-06-18 19:52:39
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 16:53, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

> [...]
    > lub obudowy?
    >
    > (ciach...)

    > Szkoda tylko, że nie wziąłeś pod uwagę zawartej w niej sugestii.

    Taki już ze mnie typ. Można podać orientacyjną cenę czy ciągle za mało
    info?

  • 100. Data: 2012-06-18 19:54:40
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 16:29, "Remek" <n...@g...com> wrote:
    > U ytkownik "xixo" napisa :

    > Je li jest rozgarni ty inaczej tak jak Ty to nie odwa y bym si u niego
    > leczy . Zrozum wreszcie, e to dla takich jak Ty s te oferty. Setki GB
    > RAMm, dziesi tki rdzeni w procesorach, z ocone kable i wtyki g osnikowe. Ja
    > mam PIV 3.2 GHz i 1 GB RAMu. den film mi si jeszcze nie zaci , nie m wi
    > o aplikacjach biurowych, czy przegl darkach. Do wymagaj cych gier oczywi cie
    > za s aby, ale to inna bajka.
    >
    > Remek

    No dobra, zrozumiałem. Nic się nie dowiem.

    Tajemnica handlowa. Wszyscy tutaj z tego żyjecie i nic mi nie
    powiecie.

    Spoko.