  • 81. Data: 2012-06-18 10:43:02
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 09:05, Jakub Jewuła <b...@s...com.pl> wrote:
    > U ytkownik "Dyletant" <d...@y...pl> napisa w wiadomo
    cinews:82943023-851d-40df-b390-3d1f6770e33a@p27g2000
    vbl.googlegroups.com...

    > Promocja.

    Jaja se ze mnie robicie. Ile?

  • 82. Data: 2012-06-18 10:44:54
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 09:09, "Remek" <n...@g...com> wrote:
    > U ytkownik "Jacek" napisa :

    > Jasne. Zawodowo. Tylko co programujesz? Pralki, lod wki, czy telewizory? Bo
    > je li pod Windows to powiniene wiedzie , e procedura = funkcja. A makro???
    > To szerokie poj cie. W tpi , czy wiesz cokolwiek o pisaniu program w na PC.

    I kto tu troluje? :D :D :D :D :D

    Same trole, nikt Ci nie pomoże. Zapytasz się, zaczną Cię wyzywać od
    troli i się między sobą kłócić.

    Ale jajca!

    POLSKAAAAAAAAAAAA! POOOOOLSKA! POLSKAAAAAAAAAAAAAAAAA!

    Welcome to Polska!

    Ale jajca, nikt mi nie chce pomóc, ale każdy z każdym chce się kłócić.

    Nie mam słów :(

  • 83. Data: 2012-06-18 10:50:14
    Od: Grzegorz Krukowski <r...@o...pl>

    On Mon, 18 Jun 2012 09:09:25 +0200, "Remek" <n...@g...com> wrote:

    >Jasne. Zawodowo. Tylko co programujesz? Pralki, lodówki, czy telewizory? Bo
    >jeśli pod Windows to powinieneś wiedzieć, że procedura = funkcja. A makro???
    >To szerokie pojęcie. Wątpię, czy wiesz cokolwiek o pisaniu programów na PC.
    Pierdolisz jak potłuczony, Rozróżnienie funkcja a procedura to sprawa
    języka, a nie systemu. To że w dokumentacji API jest używany wyłącznie
    termin ,,funkcja'' to efekt tego że API jest zdefiniowane w C, który
    zna tylko funkcje.
    --
    Grzegorz Krukowski

  • 84. Data: 2012-06-18 10:51:11
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 09:26, Maciek "Babcia" Dobosz <b...@j...org.pl> wrote:
> [...]
    > za kilka lat taki komputer da si troch zmodernizowa .
    >
    > Nikt nie jest w stanie stanie stwierdzi co b dzie za 10 lat. Jakie
    > b d wymogi systemu operacyjnego czy program w, jakie wymogi sieci.
    > Kupiony obecnie hiperszybki komputer za 2-3 lata b dzie ju tylko
    > przeci tny. A hiperszybkiego nie kupisz kupisz za sensowne pieni dze.
    > Nie warto kupowa na wyrost - obecnie nie wykorzystasz tego co kupisz,
    > za 2-3 lata b dzie pracowa w miar komfortowo a za 5-6 lat b dzie
    > przestarza e. Kup sensowny komputer na dzi a za 3-4 lata go wymie

    No wreszcie ktoś życzliwy i normalny. Zastosowanie ogólne (nie mogę
    przewidzieć dokładnie, byle bujał szybko). Czyli za ten zestawik
    poniżej jaka orientacyjnie cenka? O tyle jeszcze chcę poprosić i
    zamiatam stąd, zaczynają mnie obsiadać trole ;D

    Procek: i7
    Ram: 32G
    SSD: 60G
    Twardziel: 2T
    Płyta: standard, tylko żeby się nie muliła
    Obudowa: standard
    Grafika: standard
    Muzyka: standard
    Zasilacz: standard, nowe i na gwarancji

    Ile za to? Orientacyjnie.

    Tak jak mówiłem, okulary za 2 tysiące można mieć za 1250, jak się wie
    do kogo pójść i kto może się targować.

    Więc ile za ten sprzęcik nie będzie ceną wygórowaną a ile niską?

    Dziękuję bardzo i pozdrawiam,

    xixo

    P.S. Troli także pozdrawiam. To też ludzie, tylko z innej planety ;D

  • 85. Data: 2012-06-18 10:53:37
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 10:36, xixo <d...@y...pl> wrote:

    > Że się nie interesuję, nie znaczy, że jestem mądry.

    Chciałem powiedzieć, że to że się interesuję przedmiotami
    humanistycznymi, nie znaczy, że się na nich znam :D

  • 86. Data: 2012-06-18 10:54:46
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 10:50, Grzegorz Krukowski <r...@o...pl> wrote:

    > Pierdolisz jak pot uczony, Rozr nienie funkcja a procedura to sprawa
    > j zyka, a nie systemu. To e w dokumentacji API jest u ywany wy cznie
    > termin ,,funkcja'' to efekt tego e API jest zdefiniowane w C, kt ry
    > zna tylko funkcje.
    > --
    > Grzegorz Krukowski

    Ci dalej się kłócą. Hej, pytałem o cenę zestawu :D

  • 87. Data: 2012-06-18 11:41:51
    Od: xixo <d...@y...pl>

    On 18 Cze, 12:23, januszek <j...@p...irc.pl> wrote:
    > xixo napisa?(a):
    >
    > [...]
    >
    > I w jaki sposób chcesz taką ilość ramu wykorzystać? ;) Testując w kółko?
    > ;P

    No dobrze, ciągniesz mnie za język i ciągniesz, aż wreszcie Ci się
    udało.

    Robię projekt filozoficzno-socjologiczny. Chcę napisać softowego
    drona, który będzie latał po grupach dyskusyjnych i wyszukiwał ludzi,
    którzy mieli nieszczęśliwe dzieciństwo i ich stawiał do pionu (robił z
    nich dobrych obywateli, ale jednocześnie dobrych, życzliwych i wolnych
    ludzi - to wszystko opierając się na pracach Janusza Korczaka). Pasi
    Ci ta wersja?

    Potrzebuję do tego full ramu, ok? Przyjmij sobie tak ;D

    http://dziecisawazne.pl/apel-twojego-dziecka-janusz-
    korczak/

    Trzeba te zasady przerobić na softa i go puścić do netu.

    Git?

    A teraz mi powiedz ile warto zapłacić za takie pudło jak teraz
    potrzebuję i ile można byłoby stargować.

    No i oczywiście sorry, że mam ojca lekarza i zamiast sprzedawać w
    McDonaldzie mogę czytać książki i pisać leczące ludzi drony ;D

    Cool?

    xixo

  • 88. Data: 2012-06-18 12:23:41
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    xixo napisa?(a):

    [...]

    > Kurna, powiedziałem 32G ramu :D

    I w jaki sposób chcesz taką ilość ramu wykorzystać? ;) Testując w kółko?
    ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 89. Data: 2012-06-18 12:44:19
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    xixo napisa?(a):

    [...]

    Plonk, stary ;)

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 90. Data: 2012-06-18 16:29:54
    Od: "Remek" <n...@g...com>

    Użytkownik "xixo" napisał:

    > Sorry chłopaki, mój ojciec płaci, nie ja. A że jest ortopedą i pomaga
    > ludziom, to już jego wina, nie moja.

    Jeśli jest rozgarnięty inaczej tak jak Ty to nie odważył bym się u niego
    leczyć. Zrozum wreszcie, że to dla takich jak Ty są te oferty. Setki GB
    RAMm, dziesiątki rdzeni w procesorach, złocone kable i wtyki głosnikowe. Ja
    mam PIV 3.2 GHz i 1 GB RAMu. Żden film mi się jeszcze nie zaciął, nie mówiąć
    o aplikacjach biurowych, czy przeglądarkach. Do wymagających gier oczywiście
    za słaby, ale to inna bajka.

    Remek