  • Data: 2012-06-16 05:50:44
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Przemysław Ryk <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Jun 2012 16:32:34 -0700 (PDT), Dyletant napisał(a):

    > Dziękuję. Nie chce się otworzyć.
    >
    > Tutaj składanie peceta to jest tajemnica handlowa. Złoże swojego i
    > zmykam, tak?
    >
    > Ojciec mówi, żebym poszedł do punktu to mi złożą. No jasne że tak. Ale
    > chciałbym sam spróbować. Ogólnie to jest możliwe? Części na giełdzie
    > na przykład? Z gwarancją? Bez? Zabuja razem czy nie?
    >
    > Nie znam się na tym.
    >
    > Planuję wydać maks. do 5 tysięcy. To dużo? Mało?

    Zadajesz pytanie na modłę ,,Chce kupić samochód. Taki na najbliższe 10 lat.
    Jeszcze nie wiem, co nim będę woził, ale żeby był w miarę uniwersalny.".
    Dziwisz się, że grupowicze niespecjalnie garną się do typowania
    konfiguracji?

    [ Masz ochotę kupić telefon w sklepie komoorki.pl? Usiądź i poczekaj, aż ]
    [ Ci przejdzie. Więcej na http://maverick.jogger.pl/2011/01/21/bez-tytulu/ ]