  • Data: 2012-06-17 01:09:00
    Temat: Re: Pecet składak dla laika?
    Od: Dyletant <d...@y...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 16 Cze, 05:50, Przemysław Ryk <p...@g...com> wrote:

    > Zadajesz pytanie na modłę "Chce kupić samochód. Taki na najbliższe 10 lat.
    > Jeszcze nie wiem, co nim będę woził, ale żeby był w miarę uniwersalny.".
    > Dziwisz się, że grupowicze niespecjalnie garną się do typowania
    > konfiguracji?

    Racja. Konkretnie:

    Procek: i7
    RAM: 16G (ew. 32g)
    Twardziel: 1T (ew. 2T)
    SSD: 30G
    System: W7
    Płyta: standard, żeby się całość za długo nie podnosiła
    Grafika: standard
    Muzyka: standard
    Obudowa: standard

    O czymś zapomniałem? Jaka orientacyjna cena za to? Gdzie to kupić?
    Samemu kupować części czy iść do kogoś kto to składa?

    Dziękuję i pozdrawiam,

    D.

    P.S. Uwaga była bardzo cenna, dziękuję :D