-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!npeer01.iad.highwin
ds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media.com!nx02.iad01.ne
wshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.p
l!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <l11uig$v4l$3@mx1.internetia.pl>
<52347cc4$0$1214$65785112@news.neostrada.pl>
<l11vao$2om$2@mx1.internetia.pl> <l11v39$di2$1@node1.news.atman.pl>
<1...@4...net>
<5234bbea$0$1467$65785112@news.neostrada.pl>
<r...@4...net>
<5234d2fb$0$1229$65785112@news.neostrada.pl>
<wcddm3mvas4t.16tqnprxfqdk3$.dlg@40tude.net>
<l1bobf$fgb$1@node2.news.atman.pl>
<52397bc0$0$1249$65785112@news.neostrada.pl>
<l1c039$kd7$1@node1.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l1c039$kd7$1@node1.news.atman.pl>
Subject: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
Date: Wed, 18 Sep 2013 15:51:16 +0200
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 15.4.3555.308
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V15.4.3555.308
Lines: 219
Message-ID: <5239afd9$0$1450$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.110.1
X-Trace: 1379512281 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 1450 83.30.110.1:51555
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 9817
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2505120
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
W dniu 2013-09-18 12:08, J.F pisze:
>>>>>>>> Pewnie tak. Rozumiem, ze ten Opel mial prawo do lewoskretu
>>>>>>>> tylko
>>>>>>>> wymusil pierwszenstwo ?
>>>>>>> W zasadzie bez znaczenia - mial ustapic pierwszenstwa, a
>>>>>>> mercedes
>>>>>>> pewnie i tak nie wiedzial czy z przeciwka mozna skrecac czy
>>>>>>> nie, ani
>>>>>>> nie zwalnial tam gdzie mozna :-)
>>> Przestań bredzić - z uporem maniaku próbujesz coś wynaleźć na
>>> kierowcę Opla, choć nie można mu zarzucić niepoprawnie wykonanego
>>> manewru.
>> W tej kwestii akurat nic mu nie zarzucam. To koledze zarzucam
>> niepotrzebne stwierdzeniem, bo nic nie wnoszace do sprawy
>???
A o co tu pytac, mial prawo, czy nie mial prawa - bez znaczenia, wiec
po co o tym pisac.
>> A szerzej - to nie musze nic wynajdywac na niego.
>Ciekawe, cały czas twierdzisz że wykonywał niepoprawnie skręt itd.,
>a ten biedaczek z Mercedesa to tylko trochę szybciej jechał.
A to osobna sprawa, uwazam ze niepoprawnie skrecal.
W koncu ja zyje, ty zyjesz, i 18 mln innych kierowcow zyje, a jak
widac "wariaci" co jezdza po miescie 130 sie zdarzaja.
I nie zabijaja co chwila.
A tu ... no coz, tylko 27 lat, duzo bym nie postawil, ale podejrzewam
ze tez juz troche tym AMG pojezdzil. I to szybko.
I 99.9% kierowcow sobie z tym radzilo :-)
>> To ty calkowicie bezpodstawnie (no bo jak uzasadnisz) piszesz ze
>> nic
>> niepoprawnego zarzucic mu nie mozna - a tu jednak prosta ulica,
>> dobra
>> widocznosc, a wypadek jest.
>Skoro zdążył bez problemu przed samochodem który jechał pierwszy itd.
>to co tutaj więcej pisać?
Ale nas przy tym nie bylo. Moze bez problemow, moze z problemem.
Moze w nissanie jakis kapelusz siedzial i nie potrafil ocenic ryzyka,
a w ogole jechal 30,
moze opel strasznie slimaczyl, moze sie zatrzymal na prawym pasie bo
np pieszy przechodzil.
130 zamiast 50 to tylko 22m/s szybciej. Merc bedac "lekko z tylu" za
nissanem musial najpierw z 10m nadrobic zeby sie zrownac.
A zaraz potem doszlo do zderzenia, to ile ten opel zostawil nissanowi
miejsca jak konczyl manewr - tez 10m ?
>> Gdyby zyl, to pewnie bylby juz skazany.
>No to pojechałeś. Sąd uznał winnym za całe zajście kierowcę
>Mercedesa,
>a Ty będziesz teraz winę przypisywał temu z Opla? Naprawdę myślisz,
>że
>w tego typu sprawach winę się tylko żyjącym przypisuję? Listości:
Gdyby zyl, to zapewne bylby tez oskarzony. W osobnej sprawie.
I tamby musial sie ambitnie starac aby sie wybronic.
>> A sad ma swoj przepis, swoj rozum i wie ze wszyscy powinni zakladac
>> ze
>> niektorzy jada troche szybciej :-)
>Uważaj na takie stwierdzenia, ponieważ Twoje trochę szybciej jest
>delikatnie powiedziawszy bez sąd uznane za zachowanie za które idzie
>się siedzieć.
Nawet gazeta cytowala "ze gdyby nawet jechal 100km/h do do wypadku by
nie doszlo".
100, a nie 55 :-)
>>>> No chyba ze kierowca merca dobrze by wiedzial ze tam jest zakaz,
>>>> wiec
>>>> sie rozpedzil w tym miejscu, bo wiedzial ze mu nic nie grozi.
>>>> No i pracowal w ZD przy znakach, wiec mial pewnosc ze od wczoraj
>>>> sie
>>>> nie zmienilo :-)
>>> O czym Ty bredzisz? Czy jakakolwiek wiedza dała mu prawo do
>>> zapierniczania w środku miasta przynajmniej 130km/h?
>> Zadna. Wiec tym bardziej neiistotne czy kierowca Opla zlamal zakaz,
>> czy
>> nie.
>To skąd Twoje bredzenie o tym, że nieprawidłowo wykonał manewr i do
Wczesniej pisalem w innym temacie.
Ale oprocz tego nadal uwazam ze nieprawidlowo wykonal manewr.
>>> Ciekawa sprawa, że całkowitą winą obciążona sprawcę wypadku,
>>> czyli kierowcę Mercedesa...
>> Bo jak pewnie wyczytales - nie da sie sie wszczac sprawy przeciw
>> kierowcy Opla, z powodu jego smierci.
>Ale bredzisz - gdyby kierowca Opla był w części winny to sąd by
>całkowitą winą nie obciążył kierowcy Mercedesa. To tak nie działa.
To nie sprawa cywilna o odszkodowanie.
Kierowca Opla bylby oskarzony o to ze nie przestrzegajac zasad
bezpieczenstwa doprowadzil do wypadku i kierowca merca bylby oskarzony
o to samo.
Tylko za calkiem inne czyny.
Kierowca Opla moglby twierdzic ze manewr przeprowadzil prawidlowo, z
odpowiednimi odstepami, wiec nie ma tu jego winy ale IMO to nie ten
przypadek, opel za krotki, a merc za wolny.
I pewnie obaj byliby skazani.
No chyba ze czegos nie wiem i wygladalo to nieco inaczej gazeciarze
przedstawiaja.
Ten sad widac piratow nie lubi, to moze napisac "calkowita wine" w
uzasadnieniu, co by lepiej wygladalo, a co mu szkodzi, drugi nie zyje,
a i tak bedzie apelacja.
Aczkolwiek ... nawet jakby drugi zyl i byl oskarzony w drugiej
sprawie, to i nic sadom nie szkodzi przypisas obu po calkowitej winie
:-)
>>> Argumentów zabrakło, że tak próbujesz argumentować? To są Twoje
>>> imaginacje. Pisałem o zatrzymywaniu PJ na trochę za niebezpieczne
>>> przekraczanie prędkości, a nie wszystkim jak leci.
>
>> No wlasnie. Niebezpieczne to moze byc jechanie 130 w tym miejscu.
>Nie może być, a jest i nie tylko w tym.
>> A 130 na kazdym ograniczeniu do 50 to juz nie zawsze.
>A dyskusja była o konkretnym wypadku:>
Ale propozycja karania piratow juz ogolna.
>> Ty napiszesz "odbierac PJ komus kto jezdzi 100 po miescie", ktos
>> inny
>> doda "dozywotnio", a potem stracisz swoje, bo sie policjanci
>> schowaja za
>> zjazdem z autostrady i cie zlapia 5m za tablica, przy predkosci
>> 101.
>> W dodatku na radar Iskra :-P
>Wymyśl coś lepszego, bo to ani śmieszne, a nie twórcze.
Alez jak najbardziej istotne.
Minister juz proponowal zabierac PJ tym co przekraczaja 100 w miescie.
Na przykladzie tego wypadku na Pulawskiej nawet popieram - 100 to tam
za duzo.
Tylko potem mnie zlapia na wjezdzie do jakiejs wioski i bede mial 101.
Albo na wjezdzie do wroclawia, gdzie nie wszedzie jest "teren
zabudowany" uzasadniony w tym miejscu co stoi.
>> A 130 to tyle ze smiem twierdzic iz diablo malo tego miejsca mial,
>> albo
>> zawinil w inny sposob, albo kierowca merca zawinil ... tez w inny
>> sposob.
>Litości - winą za wypadek w pełni obciążono kierowcę Mercedesa.
>Chcesz
>podważać ustalenia policji, biegłych, sądu itd.?
A oczywiscie.
Co to - apelacji w tym kraju nie ma, i sad wyzszej instancji nie raz
juz podwazyl ustalenia policji, bieglych i sadu nizszej instancji ?
>>> Ty powinieneś zrozumieć, że 130km/h w mieście na 50km/h (na 70
>>> też)
>>> to bandytyzm, a nie tylko trochę szybciej i żadne czary tego nie
>>> zmienią.
>
>> Jak juz gdzies podnosza do 70, to znaczy ze warunki ku temu
>> sprzyjaja.
>Nawet jeśli, ale tam jest 50km/h.
Wiec wez pod uwage ze o 130 pisalem gdy nie wiedzialem co to za
miejsce, i pytalem sie czy tam obowiazuje 70.
>> A wtedy 100 jest ciagle bezpieczne, a 130 ... nie mowie ze
>> bezpieczne,
>> ale w porownaniu do 100 .... :-)
>Cóż za relatywizm i kombinacje alpejskie. Tak to z 50km/h w
>miejscu wypadku doszedłeś do całkiem bezpiecznego 130km/h :>
Myslalem ze chodzi o 70, wtedy smiem twierdzic ze 100 jest bezpieczne,
a 130 ... to juz nie tak duzo wiecej niz 100 :-)
Bezpieczne - tzn ze jak inni beda tylko troszeczke wymuszac, to jadac
100 da sie rade zahamowac, albo sie skonczy na niegroznej stluczce.
>>>>> Za tym mamy dwa artykuły PoRD - 3 i 4. Na idiotów w stylu
>>>>> kierowcy Mercedesa niestety nie mamy lekarstwa (wykomnując
>>>>> manewr).
>>>> Po cos te trzy pasy tam sa, wiec zakladam ze duzo samochodow
>>>> jezdzi.
>>> Co nie znaczy że szybko.
>> Ale znaczy ze gesto. Gdyby nie swiatla, to pierwszy dogodny moment
>> do
>> skretu mysle ze gdzies po 20:00
>Aha, są światła, a ten będzie teoretyzował o drodze bez świateł:>
Bo wczesniej uogolniles bardziej.
A wydzielonej fazy na lewoskret tu nie ma, i stad wypadki :-P
>>> Nie jest źle, a że niektórym mózgu brakuje i uważają, że
>>> im na pierwszeństwo wszystko wolno...
>> Nawet jadac 50, prawym pasem trudno dostrzec ze na srodku ktos
>> stoi i
>> chce przeciac nam droge,
>Zmień okulary.
rentgenowskie to tylko na filmach z Hollywood.
>> wiec to nie sprawa kultury.
>Zdziwiłbyś się.
Moze z Ciebie taki "arbiter elegantiarum" ze nic nie robisz tylko
jezdzisz 45 po Warszawawie i pilnie sie rozgladasz komu by tu jeszcze
dzis kulturalnie ustapic.
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 18.09.13 17:43 Artur Maśląg
- 18.09.13 19:46 J.F
- 18.09.13 20:17 Artur Maśląg
- 18.09.13 20:30 Marek Dyjor
- 18.09.13 20:54 Artur Maśląg
- 18.09.13 23:28 J.F.
- 19.09.13 10:27 Gotfryd Smolik news
- 19.09.13 11:57 Artur Maśląg
- 19.09.13 12:46 Liwiusz
- 19.09.13 12:51 J.F
- 19.09.13 13:02 Artur Maśląg
- 19.09.13 19:03 John Kołalsky
- 22.09.13 22:43 Marek Dyjor
- 22.09.13 23:22 J.F.
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo