  • Data: 2013-09-15 12:52:05
    Temat: Re: Patrz w lusterka, mercedesy są wszędzie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 15 Sep 2013 11:30:11 +0200, ToMasz napisał(a):

    > nie masz racji. Taki niewypłacalny menel, mógłby spowodować szkodę tylko
    > raz w życiu, bo jak nie zapłaci to nie będzie miał ubezpieczenia. jak
    > chętnie zapłacę za to żeby nigdy nie siadł za kółkiem.

    Ale on dalej bedzie jezdzil, tylko bez ubezpieczenia, jak to pokazuje
    przyklad odebranych PJ :-)
    Poza tym zarejestruje na babcie, na dziadka, na dziecko ...

    A tak w ogole ... w kraju mamy 50 tys wypadkow rocznie - takich z
    rannymi. W tym czesc lekkich, ale dochodza kosztowne stluczki bez
    rannych - wiec pozostanmy przy 50 tys.
    Na 20 mln samochodow to jest jeden wypadek na 400 lat.

    Wiec statystycznie to przecietny kierowca powoduje znacznie mniej niz
    "jeden raz w zyciu". Dwa to juz pech.

    > w przypadku
    > stłuczki - niema wogóle sprawy, w przypadku śmierci 3 ludzi - za 10 lat
    > będzie znowu jeździł. Pomyśl sobie teraz o tirach które wyprzedzają na
    > trzeciego. ich kierowcy nie będąc wypłacalni tracili by prace, albo
    > płacili np 12 razy więcej za polisę niż ja i Pyra.

    Ale nadal by tak jezdzili do pierszego wypadku, tylko odkladali na
    zagranicznym koncie :-)
    A nie o to chodzi aby czekac az kogos zabije - 20 pkt go utemperuja
    rownie dobrze.

    Poza tym - smiem twierdzic ze oni tak wyprzedzaja tam gdzie sa
    warunki. Inaczej juz dawno by kierowcy wygineli.

    > Teraz taka uwaga osobista do pana "to". Ten syf ubezpieczeniowy który
    > mamy jest totalnie niesprawiedliwy. tak samo jak szkoły, szpitale, zus i
    > 99% tego co państwowe i/lub zależne od państwa. Każda właściwie zmiana,
    > zmiana powstała w umyśle człowieka na tyle inteligentnego żeby mieć
    > firmę, ogólnie nie "odstrzelonego" od rzeczywistości, będzie zmianą na
    > lepsze.

    Inteligentny czlowiek sie ubezpieczy od zdarzenia ktore moze go
    kosztowac caly majatek, a zdarza sie raz na 400 lat.
    Nawet jesli z wlasnej nieuwagi.
    Inni inteligentni ludzie wymyslili ubezpieczenia :-)

    J.