  • Data: 2010-05-09 22:26:18
    Temat: Re: "Patenty" na łączność z czasów dzieciństwa i młodości :)
    Od: "Dariusz K. Ładziak" <d...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik JanuszR napisał:
    > Oczywiście dwie puszki i sznurek. Potem węglowe wkładki mikrofonowe,
    > słuchawkowe i bateryjka. W czasach Czterech Pancernych obowiązkowo
    > laryngofon. Później technologia zaawansowania, generator z TG5 , pręt
    > ferrytowy (fale b.długie) i jednotranzystorowy odbiornik. Potem już na
    > własną rękę bez kolegów pierwsza superheterodyna, pierwsza głowica na
    > UKF. Niedawno naszła mnie myśl aby zmontować coś na FPGA ale na
    > szczęście odeszła, zabawy się staremu zachciało :)

    Drut między oknami, drugi biegun przez kaloryfery - i podpięte da
    głośniki czteroomowe. Wystarczało żeby się dogadać. Poźniej się
    zastanawialiśmy jak zorganizować synchronizację uzywania nadajników żeby
    sobie nie przeszkadzać - ale zanim się pouruchamialiśmy to kumpel się z
    kamienicy wyniósł.

    --
    Darek