  • Data: 2010-05-10 10:55:31
    Temat: Re: "Patenty" na łączność z czasów dzieciństwa i młodości :)
    Od: "Michał Lankosz" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    1...@n...neostrada.pl
    > *Atlantis* napisał(-a):
    >
    > [...]
    >
    > głos stawał się niewyraźny. Połączone to było pierwotnie dwoma drutami
    > aluminiowymi kupionymi specjalnie do tego celu. Poźniej zainstalowaliśmy
    > przewód antenowy 300Ohm z odzysku. Nie potrafiliśmy sobie pradzić z tym
    > żeby oba telefony były zasilane dla komunikacji dwustronnej.

    Też popełniłem taki telefon i nawet przez chwilę działał z kolegą w bloku
    (rok około 1994),
    potem po przenosinach z sąsiednimi domami od '96 przez kilka lat (zanim nie
    weszło GG)
    http://freefm.kni.pl/mike/telefon/telefon.html
    Ten telefon może być 2 lub więcej stacyjny, przy czym wszyscy mogą się
    słyszeć.

    Michał