eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyPassat - problemy z paliwemRe: Passat - problemy z paliwem
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!weretis.net!feeder4.news.weretis.net!ecngs!testfeeder.ecngs.de!81.171.118
    .63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-
    02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!no
    t-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    References: <nilgvh$bk4$1@dont-email.me> <hc4ckc4kh4od$.f21p8lq3o38i$.dlg@40tude.net>
    <nimdqb$38a$1@dont-email.me> <jhlnwug66oi6$.vcpwtzt7xb2z$.dlg@40tude.net>
    <nimh5m$egv$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <nimsqp$ok3$1@dont-email.me> <m0ft5wlwrwcl.ua7ie2i26mlk$.dlg@40tude.net>
    <nin0bf$6bp$1@dont-email.me> <1...@4...net>
    <nin547$ojd$1@dont-email.me> <j4fw0od5tihw$.l7ebpvqam37a$.dlg@40tude.net>
    <ninf2j$va0$1@dont-email.me> <nio7gh$aek$1@dont-email.me>
    <57500988$0$640$65785112@news.neostrada.pl> <nip81j$4g7$1@dont-email.me>
    <5750351f$0$22839$65785112@news.neostrada.pl>
    <nipgkt$1u2$1@dont-email.me>
    In-Reply-To: <nipgkt$1u2$1@dont-email.me>
    Subject: Re: Passat - problemy z paliwem
    Date: Thu, 2 Jun 2016 18:23:12 +0200
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=original
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 44
    Message-ID: <57505d75$0$647$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.22.167.234
    X-Trace: 1464884597 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 647 83.22.167.234:57197
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2963
    X-Received-Body-CRC: 3109974975
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2582870
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Pszemol" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:nipgkt$1u2$...@d...me...
    J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    >>>> Podłączyłem więc przez kable moją Hondę do tego passata i na
    >>>> odpalonej
    >>>> Hondzie kręciłem do usranej śmierci... Tak dosłownie 5 minut lub
    >>>> dłużej
    >>>> kręcił i słyszałem co jakiś czas odpał jednego, może dwu
    >>>> cylindrów...
    >>
    >>> Pszemolu, ale wiesz, ze rozrusznik nie jest dostosowany do ciaglej
    >>> pracy ?
    >>> Ale moze na kablach nie jest tak zle ...
    >
    >> Czemu na kablach miałoby być lepiej?
    >
    > Bo poplynie 50A a nie 100, i ciepla bedzie 4x mniej..

    >On już wtedy kręcił bez kabli, ze swojego aku podładowanego moją
    >Hondą ze
    >20-30 minut przez kable.

    5 minut to i nowy akumulator nie pokreci.

    >> Ja to rozumiem, ale takie pilowanie to prosta droga do spalenia
    >> rozrusznika ... a moze i calego auta.
    >> I wtedy tym bardziej trafi na zlom - a przeciez calkiem dobre jest
    >> :-)
    >
    >> IMO - nie krecic dluzej niz minute, a potem odczekac pare minut.
    >> Mozna tez pomacac rozrusznik na ile cieply jest.

    >Generalnie auto pomagało rozrusznikowi bo chyba jeden cylinder zaczął
    >palić
    >w czasie tego kręcenia i wyraźnie było czuć, że rozrusznikowi idzie
    >kręcenie łatwiej i napięcie w instalacji wróciło z rejonu 8-9V w
    >rejon 11V
    >:-)

    Ale nadal sporo ciagnie ... i grzeje sie ..

    J.


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: