  • 21. Data: 2010-06-18 12:27:45
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.

    No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?

    "Masz słuszność - odparł Kandyd - ale trzeba uprawiać nasz ogródek.
    Voltaire (właśc. Francois-Marie Arouet, 1694 - 1778)"

  • 22. Data: 2010-06-18 12:29:53
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 12:27, Marcin Stankiewicz pisze:

    > No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?

    Potwierdzisz to jakoś? :)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 23. Data: 2010-06-18 12:37:49
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
    > Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
    > 2.0TDI i ew.DSG.

    I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
    że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
    zamachowym: sześć tysia z hakiem.

    r.
    _____________

  • 24. Data: 2010-06-18 12:39:16
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
    > ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
    > jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

    Bo podstawowe wersje VW są dla tych, którzy chcą się pochwalić przed
    sąsiadami. W środku wykonane fatalnie i z beznadziejnych materiałów. To
    samo tyczy się zresztą Skody. Pewnie Passat CC w jakiejś lepszej wersji i
    z większym silnikiem jest już całkiem fajny.

    Mnie natomiast ciekawi skąd w Polsce do uwielbienie dla VW, a w
    szczególności dla małych, obrzydliwych Golfów, bo Passat jeszcze ujdzie
    (też jest brzydki, ale przynajmniej nie jest mały). CC jest nawet ładny,
    gdyby nie ten znaczek VW kojarzący się z Golfami III RIEGER TUNING HWDP.

  • 25. Data: 2010-06-18 12:42:17
    Temat: Re: [ort] Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-18 11:47, Katanka pisze:

    > Bardzo przepraszam ... nie wiem co we mnie wstąpiło ;) Zreszta ostatnio
    > też walnąłem babola w postaci "śróby".

    Ważne, że ilość odpowiednich 'u' i 'ó' się zgadza:)

    A.

  • 26. Data: 2010-06-18 12:44:16
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-06-18 12:07, Karolek pisze:

    > Bo VW przestal robic samochody z dobrym stosunkiem cena/jakosc jakos tak
    > 20 lat temu.

    A kto zaczął?

  • 27. Data: 2010-06-18 12:49:26
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:29:53 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    napisał(a):

    > Potwierdzisz to jakoś? :)

    W TVN Turbo (wiem, to tylko media) był reportaż - kilku użytkowników
    przedstawiało swoje problemy z autami tejże firmy. Punkt wspólny był
    jeden - nowy diesel i Subaru - a model aut różne. I się okazało, że
    sprawa jest Subaru znana, jednakże firma zwala wszystko na sposób
    użytkowania aut przez użyszkodników. Czytaj - idą w zaparte.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 28. Data: 2010-06-18 12:52:10
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

> [...]
    > auto jest zbyt miękkie - przekręcimy kierownicą, mija dużo czasu nim
    > auto zareaguje ... No i jest TYLKO 4 osobowe.

    Skoro kupił wersję bez skóry, to nie ma skóry. Co do plastików to nawet
    w podstawowej wersji są w niezłej jakości. Chyba się zbyt negatywnie
    nastawiłeś. Co do audio to trochę mnie dziwi, bo słyszałem audio ze
    zwykłego passata i toyoty avensis za ponad 120k i nie było porównania na
    korzyść VW (może słuchaliście radia a nie cd).

    Co do prowadzenia to tak juz jest, jedni się zachwycają inni narzekają.
    Pewnie jak ktoś jest zainteresowany to sam musi sprawdzić. Taki golf V i
    VI prowadzi się znakomicie, może CC jest gorszy ale trochę to wątpię:)

    > Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
    > ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
    > jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

    Polityka "stylizacyjna" VW jest IMHO dość czytelna, jak ktoś po VW
    oczekuje jakiegoś star treka, to moze sie zawiesc.

    A.

  • 29. Data: 2010-06-18 12:55:32
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-18 12:37, Robert Rędziak pisze:

    > I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
    > że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
    > zamachowym: sześć tysia z hakiem.

    No cóż. Ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby wzięcie Legacy z
    automatem? Bo chyba jest tam jakiś. Wiadomo coś?

  • 30. Data: 2010-06-18 12:57:11
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
    > że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
    > zamachowym: sześć tysia z hakiem.

    Sprzęgło to może nie ale czy w DSG nie ma czasem dwumasu?