-
21. Data: 2010-06-18 12:27:45
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
pl.misc.samochody napisał(a):
> Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?
--
Marcin Stankiewicz [ a.k.a. motomouse ;-) ]
m.stankiewicz na pomarańczka [ czyli orange ].pl
"Masz słuszność - odparł Kandyd - ale trzeba uprawiać nasz ogródek.
Voltaire (właśc. Francois-Marie Arouet, 1694 - 1778)"
-
22. Data: 2010-06-18 12:29:53
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-18 12:27, Marcin Stankiewicz pisze:
> Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
> pl.misc.samochody napisał(a):
>
>> Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
>
> No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?
>
Potwierdzisz to jakoś? :)
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
23. Data: 2010-06-18 12:37:49
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>
On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
<e...@3...lp> wrote:
> Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
> Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
> 2.0TDI i ew.DSG.
I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
zamachowym: sześć tysia z hakiem.
r.
--
____________________________________________________
_____________
robert rędziak e36/5 323ti mailto:giekao-at-gmail-dot-com
I hope they don't fart at Greenpeace. That's bad for Gaia.
-
24. Data: 2010-06-18 12:39:16
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: to <t...@a...xyz>
Katanka wrote:
> Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
> ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
> jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.
Bo podstawowe wersje VW są dla tych, którzy chcą się pochwalić przed
sąsiadami. W środku wykonane fatalnie i z beznadziejnych materiałów. To
samo tyczy się zresztą Skody. Pewnie Passat CC w jakiejś lepszej wersji i
z większym silnikiem jest już całkiem fajny.
Mnie natomiast ciekawi skąd w Polsce do uwielbienie dla VW, a w
szczególności dla małych, obrzydliwych Golfów, bo Passat jeszcze ujdzie
(też jest brzydki, ale przynajmniej nie jest mały). CC jest nawet ładny,
gdyby nie ten znaczek VW kojarzący się z Golfami III RIEGER TUNING HWDP.
--
http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g
-
25. Data: 2010-06-18 12:42:17
Temat: Re: [ort] Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>
W dniu 2010-06-18 11:47, Katanka pisze:
> Grejon wrote:
>> W dniu 2010-06-18 11:31, Katanka pisze:
>>
>>> brak skury,
>>
>> Czego?
>
> Bardzo przepraszam ... nie wiem co we mnie wstąpiło ;) Zreszta ostatnio
> też walnąłem babola w postaci "śróby".
Ważne, że ilość odpowiednich 'u' i 'ó' się zgadza:)
A.
-
26. Data: 2010-06-18 12:44:16
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>
W dniu 2010-06-18 12:07, Karolek pisze:
> Katanka pisze:
>> Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane
>> 1200km (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak
>> ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto
>> kosztowało 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną?
>> Nie dałbym za to więcej niż 80 tysięcy. Do tego prowadzi się na
>> zakrętach fatalnie, auto jest zbyt miękkie - przekręcimy kierownicą,
>> mija dużo czasu nim auto zareaguje ... No i jest TYLKO 4 osobowe.
>>
>> Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny
>> bagażnik, ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto
>> nie zachwyca jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.
>>
>>
>
> Bo VW przestal robic samochody z dobrym stosunkiem cena/jakosc jakos tak
> 20 lat temu.
A kto zaczął?
-
27. Data: 2010-06-18 12:49:26
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: Seba <s...@g...pl>
Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:29:53 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
napisał(a):
>>> Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
>> No, no ... a podobają Ci się wymiany kompletnego sprzęgła co 40-50 tyś. ?
> Potwierdzisz to jakoś? :)
W TVN Turbo (wiem, to tylko media) był reportaż - kilku użytkowników
przedstawiało swoje problemy z autami tejże firmy. Punkt wspólny był
jeden - nowy diesel i Subaru - a model aut różne. I się okazało, że
sprawa jest Subaru znana, jednakże firma zwala wszystko na sposób
użytkowania aut przez użyszkodników. Czytaj - idą w zaparte.
--
Pozdrawiam,
Sebastian S.
-
28. Data: 2010-06-18 12:52:10
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>
W dniu 2010-06-18 11:31, Katanka pisze:
> Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km
> (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak
> ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało
> 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym
> za to więcej niż 80 tysięcy. Do tego prowadzi się na zakrętach fatalnie,
> auto jest zbyt miękkie - przekręcimy kierownicą, mija dużo czasu nim
> auto zareaguje ... No i jest TYLKO 4 osobowe.
Skoro kupił wersję bez skóry, to nie ma skóry. Co do plastików to nawet
w podstawowej wersji są w niezłej jakości. Chyba się zbyt negatywnie
nastawiłeś. Co do audio to trochę mnie dziwi, bo słyszałem audio ze
zwykłego passata i toyoty avensis za ponad 120k i nie było porównania na
korzyść VW (może słuchaliście radia a nie cd).
Co do prowadzenia to tak juz jest, jedni się zachwycają inni narzekają.
Pewnie jak ktoś jest zainteresowany to sam musi sprawdzić. Taki golf V i
VI prowadzi się znakomicie, może CC jest gorszy ale trochę to wątpię:)
> Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
> ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
> jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.
Polityka "stylizacyjna" VW jest IMHO dość czytelna, jak ktoś po VW
oczekuje jakiegoś star treka, to moze sie zawiesc.
A.
-
29. Data: 2010-06-18 12:55:32
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>
W dniu 2010-06-18 12:37, Robert Rędziak pisze:
> On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
> <e...@3...lp> wrote:
>
>> Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
>> Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
>> 2.0TDI i ew.DSG.
>
> I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
> że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
> zamachowym: sześć tysia z hakiem.
No cóż. Ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby wzięcie Legacy z
automatem? Bo chyba jest tam jakiś. Wiadomo coś?
--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl
P307 2.0HDi/90
"Z wiekiem spada zapotrzebowanie na zysk, a rośnie popyt na święty spokój."
-
30. Data: 2010-06-18 12:57:11
Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
Od: "Agent" <w...@o...ue>
Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości
news:slrni1mj3t.39r.rekin@drapak.wkurw.org...
> On Fri, 18 Jun 2010 12:18:01 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
> <e...@3...lp> wrote:
>
>> Np. Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
>> Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
>> 2.0TDI i ew.DSG.
>
> I bardzo dobrze robi. Przynajmniej nikt mu nie będzie wmawiał,
> że sprzęgło zdechło, bo nie umie jeździć. Sprzęgło z kołem
> zamachowym: sześć tysia z hakiem.
>
Sprzęgło to może nie ale czy w DSG nie ma czasem dwumasu?