    From: "Arek (G)" <a...@b...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Date: Fri, 18 Jun 2010 12:52:10 +0200

    W dniu 2010-06-18 11:31, Katanka pisze:
    > Wczoraj miałem okazję jechać nówką Passatem CC. Miał przejechane 1200km
    > (kupiony 3 tygodnie temu). Silnik 1.8T benzyna, 17" felgi, brak
    > ksenonów, fatalne audio, brak skury, w środku plastiki. Auto kosztowało
    > 117 tysięcy brutto. VW ocipiał za przeproszeniem z tą ceną? Nie dałbym
    > za to więcej niż 80 tysięcy. Do tego prowadzi się na zakrętach fatalnie,
    > auto jest zbyt miękkie - przekręcimy kierownicą, mija dużo czasu nim
    > auto zareaguje ... No i jest TYLKO 4 osobowe.

    Skoro kupił wersję bez skóry, to nie ma skóry. Co do plastików to nawet
    w podstawowej wersji są w niezłej jakości. Chyba się zbyt negatywnie
    nastawiłeś. Co do audio to trochę mnie dziwi, bo słyszałem audio ze
    zwykłego passata i toyoty avensis za ponad 120k i nie było porównania na
    korzyść VW (może słuchaliście radia a nie cd).

    Co do prowadzenia to tak juz jest, jedni się zachwycają inni narzekają.
    Pewnie jak ktoś jest zainteresowany to sam musi sprawdzić. Taki golf V i
    VI prowadzi się znakomicie, może CC jest gorszy ale trochę to wątpię:)

    > Rozumim, że ślicznie wygląda z zewnatrz, rozumiem, że ogromny bagażnik,
    > ale nie uważacie, że to przegięcie cenowe? Niczym to auto nie zachwyca
    > jak się siedzi w środku. Jest topornie i bez ikry.

    Polityka "stylizacyjna" VW jest IMHO dość czytelna, jak ktoś po VW
    oczekuje jakiegoś star treka, to moze sie zawiesc.

    A.