  • 31. Data: 2010-06-18 12:58:01
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:hvfim0$ld1$2@inews.gazeta.pl...

    > A kto zaczął?

    Kia, Hyundai, Dacia.

  • 32. Data: 2010-06-18 12:59:00
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 18 Jun 2010 12:29:53 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > Potwierdzisz to jakoś? :)

    http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1073681#p1073
    681 (i cały
    wątek).

    r.
    _____________

  • 33. Data: 2010-06-18 13:02:09
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 18 Jun 2010 12:57:11 +0200, Agent <w...@o...ue>
    wrote:

    > Sprzęgło to może nie ale czy w DSG nie ma czasem dwumasu?

    Nawet jeśli, to DSG samo steruje sprzęgłem, co może pozytywnie
    wpłynąć na stan koła zamachowego.

    r.
    _____________

  • 34. Data: 2010-06-18 13:02:59
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Bo podstawowe wersje VW są dla tych, którzy chcą się pochwalić przed
    > sąsiadami. W środku wykonane fatalnie i z beznadziejnych materiałów. To
    > samo tyczy się zresztą Skody. Pewnie Passat CC w jakiejś lepszej wersji i
    > z większym silnikiem jest już całkiem fajny.
    >
    > Mnie natomiast ciekawi skąd w Polsce do uwielbienie dla VW, a w
    > szczególności dla małych, obrzydliwych Golfów, bo Passat jeszcze ujdzie
    > (też jest brzydki, ale przynajmniej nie jest mały). CC jest nawet ładny,
    > gdyby nie ten znaczek VW kojarzący się z Golfami III RIEGER TUNING HWDP.

    Jest uwielbienie bo tego jest pełno u helmuta. Jakby helmut
    jeździł/produkowal inną markę to tej by dużo u nas było. A zamiłowanie
    dzczególnie do golfa wynika z tego że jest tańszy niż Passat (Polacy nie są
    zbyt zamożni) i z biedą sprawdzi sie jako auto rodzinne jak również nada się
    dla młodzieży.

  • 35. Data: 2010-06-18 13:04:24
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "Robert Rędziak" <r...@g...wkurw.org> napisał w wiadomości

    > Nawet jeśli, to DSG samo steruje sprzęgłem, co może pozytywnie
    > wpłynąć na stan koła zamachowego.

    To napewno.

  • 36. Data: 2010-06-18 13:09:02
    Od: Robert Rędziak <r...@g...wkurw.org>

    On Fri, 18 Jun 2010 12:55:32 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak
    <e...@3...lp> wrote:

    > No cóż. Ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby wzięcie Legacy z
    > automatem? Bo chyba jest tam jakiś. Wiadomo coś?

    Jest jakimś rozwiązaniem. Ale nie każdy lubi takowe, zwłaszcza
    że teraz to jest CVT (w zeszłym roku wkładali pięciobiegowy
    automat).

    r.
    _____________

  • 37. Data: 2010-06-18 13:09:54
    Od: Jacek <j...@w...pl>

    Agent pisze:

    > Kia, Hyundai, Dacia.

    Ciekawe czy poleci ;)

    --
    Jacek

  • 38. Data: 2010-06-18 13:10:25
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek (G) wrote:

    > Skoro kupił wersję bez skóry, to nie ma skóry.

    W aucie za prawie 120k :)

    > Co do plastików to
    > nawet w podstawowej wersji są w niezłej jakości.

    Plastiki jak plastiki.

    > Chyba się zbyt
    > negatywnie nastawiłeś.

    Własnie nie, byłem napalony na CC juz dawno, bo z zewnatrz mi się podobał
    bardzo.

    > Co do audio to trochę mnie dziwi, bo słyszałem
    > audio ze zwykłego passata i toyoty avensis za ponad 120k i nie było
    > porównania na korzyść VW (może słuchaliście radia a nie cd).

    CD, radia jak i karty (chyba SD). W ogóle nie miały dzwięku, tylko pierdziały.

    > Polityka "stylizacyjna" VW jest IMHO dość czytelna, jak ktoś po VW
    > oczekuje jakiegoś star treka, to moze sie zawiesc.

    Z zewnatrz auto śliczne, w środku kompletne bez duszy i z średnimi materiałami
    (patenty schowkowe za to fajne). Jeździłem Laguną Coupe wartą mniej niż ten
    Passat i Laguna wygląda i prowadzi się jak auto dwie klasy wyżej. Nie mówie o
    zwykłej Lagunie w topowej wersji, tam się siedziało jakbyś był królem, a auto
    kosztowało też w tej okolicy. No i dla porównania citren C5, przy nim Passat to
    popierdółka :) Czyli jednym złowem płacimy za znaczek VW :(

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 39. Data: 2010-06-18 13:21:18
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid>

    Dnia Fri, 18 Jun 2010 12:55:32 +0200, Marcin "Kenickie" Mydlak na
    pl.misc.samochody napisał(a):

    > No cóż. Ale czy rozwiązaniem problemu nie byłoby wzięcie Legacy z
    > automatem? Bo chyba jest tam jakiś. Wiadomo coś?

    W Subaru diesel i automat nie występują razem w przyrodzie :) Z tego co
    mówił prezes SIP ich głównym rynkiem jest USA, a tam dieseli nikt nie chce,
    więc nie mają zamiaru opracowywać automatu tylko na kilka europejskich
    sztuk :)

    "Powiedz mi, co jesz, a ja ci powiem, kim jesteś. Anthelme Brillat-Savarin
    (1755 - 1826)"

  • 40. Data: 2010-06-18 13:25:07
    Od: to <t...@a...xyz>

    Katanka wrote:

    > W aucie za prawie 120k :)

    Co Ty z tą skórą. Nie każdy lubi skórę w aucie, a już w szczególności
    taką w aucie za 100 tys. czyli raczej skórę kiepskiej jakości.