  • 81. Data: 2010-06-20 21:33:53
    Temat: Re: Passat CC 1,8T - za co oni tyle kasują?
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-20 20:14, MariuszM pisze:

    > Dzięki temu mam dużo czasu na czytanie autoświata

    Toś sobie wybrał obiektywne źródło informacji. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 82. Data: 2010-06-20 21:35:05
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2010-06-20 19:19, Borys Pogoreło pisze:

    > Boję się tylko, że Przemek V się wyłamie z naszego bojkotu. :)

    Przemek to dresiarz, nie wyłamie się. ;)

  • 83. Data: 2010-06-21 00:37:49
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <e...@3...lp> napisał w
    wiadomości news:hvfh51$7cq$1@news.dialog.net.pl...

    > Wyjątkowe to są takie samochody, o których z góry wiadomo, że po 10-15
    > latach nie wpadną w ręce domorosłych tunerów w trójpaskowych garniturkach
    > albo taksiarzy.
    > A taki los niestety czeka Passata CC, widać to po tym, jak się dziś ślinią
    > na jego widok.
    > Ja mając do wydania te ~120kpln szukałbym czegoś zupełnie innej marki. Np.
    > Legacy z dieslem przeciwsobnym mi się podoba niesamowicie.
    > Nawet brata na takie namawiam, ale on coś się uparł na nowego Superba z
    > 2.0TDI i ew.DSG.

    Szczerze powiem że masz całkiem rozsądnego brata.

    Jurand.

  • 84. Data: 2010-06-21 00:41:10
    Od: "Jurand" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości

    > W aucie za prawie 120k :)

    Pokaż mi drugi samochód z podobnym, SPRAWDZONYM silnikiem, równie fajnym
    designem, równie TANI w ew. naprawach zawieszenia za istotnie mniejsze
    pieniądze...

    > Z zewnatrz auto śliczne, w środku kompletne bez duszy i z średnimi
    > materiałami (patenty schowkowe za to fajne). Jeździłem Laguną Coupe wartą
    > mniej niż ten Passat i Laguna wygląda i prowadzi się jak auto dwie klasy
    > wyżej. Nie mówie o zwykłej Lagunie w topowej wersji, tam się siedziało
    > jakbyś był królem, a auto kosztowało też w tej okolicy. No i dla
    > porównania citren C5, przy nim Passat to popierdółka :) Czyli jednym
    > złowem płacimy za znaczek VW :(

    To teraz policz sobie, ile będzie warta po 4 latach Laguna, a ile Passat ;)
    Na allegro możesz zerknąć, jak wygląda utrata wartości tych modeli.
    Poza tym nie wiem co masz do prowadzenia Paska CC, bo wg mnie jest to jedno
    z lepiej zachowujących się na drodze aut - ale być może ja nie umiem jeździć
    ;)

    Jurand.

  • 85. Data: 2010-06-21 06:54:32
    Od: Gabriel'Varius' <g...@U...TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl>

    Użytkownik to napisał:

    > W przypadku Renault może to być raczej nieplanowana biodegradacja...

    WOW, renaul to gnije jak jest po dwonie i naprawiane przez kowala :-) To nie jest
    opel czy ford albo
    mesiek jesli chodzi o blachy :-)
    pozdrawiam

    Oskar Wilde

  • 86. Data: 2010-06-21 08:56:19
    Od: MariuszM <u...@p...onet.pl>

    > Toś sobie wybrał obiektywne źródło informacji. :P

    ;-P

  • 87. Data: 2010-07-13 11:20:13
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Jurand wrote:

    > To teraz policz sobie, ile będzie warta po 4 latach Laguna, a ile
    > Passat ;) Na allegro możesz zerknąć, jak wygląda utrata wartości tych
    > modeli.

    Ok, ale ja na to nie patrzę, bo auto ma dawać przyjemność z jazdy, a nie oddawać
    kasę po kilku latach.

    > Poza tym nie wiem co masz do prowadzenia Paska CC, bo wg mnie jest to
    > jedno z lepiej zachowujących się na drodze aut - ale być może ja nie
    > umiem jeździć ;)

    No albo nie jechałeś Laguną Coupe lub Mondkiem S/Focusem ST. Te autka kleją się
    do drogi, passat się zachowuje jakby miał dętki zamiast opon :)

    --
    Kacper Potocki vel Katanka
    PSN: Katanka_PL | PS3 Fanboy!

  • 88. Data: 2010-07-13 11:55:21
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-07-13 11:20, Katanka pisze:

    > No albo nie jechałeś Laguną Coupe lub Mondkiem S/Focusem ST. Te autka
    > kleją się do drogi, passat się zachowuje jakby miał dętki zamiast opon :)

    Można lubić vw lub nie, cc może się podobać lub nie, ale w to co piszesz
    to po prostu nie da się uwierzyć. Co jak co, ale auta z koncertu vw
    prowadzi się nieźle, zwłaszcza modele z wyższej półki.

    A.

  • 89. Data: 2010-07-14 08:17:46
    Od: "Katanka" <k...@i...pl>

    Arek (G) wrote:

    > Można lubić vw lub nie, cc może się podobać lub nie, ale w to co
    > piszesz to po prostu nie da się uwierzyć. Co jak co, ale auta z
    > koncertu vw prowadzi się nieźle, zwłaszcza modele z wyższej półki.

    Ok, może byc jeszcze to, że ta CCetka była na kołach 17-tkach, a Laguna
    Coupe/Mondek/Foka były na 18-tkach. Proponuję się samemu przekonać udając się do
    salonów i prosząc o jazdę próbną. Passatem wystarczyło wejść szybko w zakręt i
    auto było bardzo podsterowne, przód nie szukał drogi, tylko uciekał jakby auto
    jechało pa masle. Nawet nie próbował wgryzać się w asfalt. To samo na prostej
    przy prędkości około 100km/h, skręcasz szybkim, nagłym ruchem kierownicy,
    liczysz na reakcję samochodu, a tutaj ... czekasz, czekasz, czekasz... o jest
    reakcja, ale jakby o połowę mniejsza niż się tego spodziewałeś. Spróbuj to samo
    zrobić sztywnym Fordem. W porównaniu z CCtką czujesz się jak w gokarcie.

    Ps. Oczywiście przerysowuję trochę, ale wystarczy przejechać się tymi autami,
    aby różnicę wyłapać od razu.