  • Data: 2011-03-14 17:30:17
    Temat: Re: Pascal
    Od: "R. P." <r...@w...to.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A.L. wrote:

    > Sluszna uwaga. Z faktu ze istnieja obwody scalone i wszyscy ich
    > uzywaja, nei wynika wczale ze nie musimy uczyc o wzmacznaiczach
    > transyztorowych. Co wiecej, uczymy rowniez o wzmaczniaczach lampowych.
    > Albowiem inzynier musi wiedziec "co jest od srodka" i ja cos takiego w
    > razie zego zrobic.
    >
    > Jezeli inzynier komputerowy nie bedzie wiedzial jak dziala hashtable
    > "no bo przeciez jes tw bibliotece" i uzywal tej konstrukcji "na
    > malpe", to nie bedzie zadnym inzynierem a wlasnie malpa.
    >
    > Zreszta, jedne z moich ulubionych pytan na interviews to a) jaka jest
> [...]

    Przecież na porządnych studiach informatycznych uczą tego na Algorytmach
    i Strukturach Danych. Są z tego przedmiotu wykłady, ćwiczenia i laborki.
    Na wykładach bardzo dokładnie omawia się hashtables od strony algorytmów
    i struktur danych. Nie na zasadzie czarnej skrzynki, czyli jak to
    zdefiniować i wywołać w STLu, tylko właśnie jak to działa od strony
    matematycznej. Na Politechnikach uzyskuje się tytuł inżyniera. AiSD jest
    przedmiotem na drugim roku... więc naprawdę nie nie potrafię pojąć czemu
    nie spotkałeś do tej pory INZYNIERA, który by to wiedział...