    From: Seba <s...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Parkowanie skuterka
    Date: Thu, 20 May 2010 21:11:53 +0200

    Dnia Thu, 20 May 2010 16:10:57 +1000, Iguan007 napisał(a):

    > Dlaczego
    > mialbym sobie utrudniac zycie i przeciskac sie pomiedzy samochodami jesli
    > mam takie samo prawo do tego miejsca jak kierowca samochodu?

    IMO lekko przesadzasz (chociaż nadmienię oczywiście, iż nie wiem jaką
    masz sytuację parkingową pod swoim miejscem zamieszkania).
    IMO po to m.in. się ma i używa motocykla, żeby w jak najmniejszym
    stopniu kolidować ze 'standardowym' ruchem samochodowym.
    Ja swojego parkuję na codzień na parkingu strzeżonym. Jednkaże jak
    stawiam go chwilowo/przejściowo/całonocnie pod domem to nie blokuję
    miejsca sąsiadom parkującym pod blokiem - po prostu stawiam go tam,
    gdzie najmniej koliduje w codziennym ruchu lokalnym
    (samochodowo-pieszym) - czyli najczęściej jest to pod samymi schodami
    przed klatką schodową :). Oczywiscie poruszyłem ten temat z sąsiadami -
    wszyscy są usatysfakcjonowani z takiego rozwiązania, a przecież o to
    chodzi.

    PS. Co sygnaturka Ci się zepsuła.

    --
    Pozdrawiam,