  • Data: 2010-05-22 16:38:21
    Temat: Re: Parkowanie skuterka
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    SET pisze:
    > Witam z rana.
    >
    > Pamiętacie jak się wywnętrzałem na temat parkowania skuterka na zapchanym
    > parkingu pod blokiem?
    > Nie mogę kolesia trafić żeby kulturalnie pogadać na temat zajmowania miejsca
    > na 1,5 samochodu takim maleństwem. W celu unaocznienia sytuacji mam fotkę
    > delikwenta.
    > http://yfrog.com/7h1004340mj
    >
    > Tak wiem parkuje zgodnie z prawem ale czy zgodnie ze zdrowym rozsądkiem to
    > już pewny nie jestem:(

    obawiam się że jak stanie na chodniku to będzie przeszkadzał karmiącym
    matkom. Ale fakt że skuterkowi łatwiej znaleźć gdzieś bezkolizyjny
    placyk niż samochodowi. I mogę się założyć że jak koleś na tym skuterku
    jedzie to miasta to stawia motorek gdzie popadnie byle bliżej miejsca
    docelowego.
    pozdrawiam
    marcin