  • 31. Data: 2010-10-02 21:48:25
    Temat: Re: Parkowanie przyczepy na ulicy.
    Od: "kogutek" <k...@v...pl>

    > No nei wiem jak to inaczej nazwac. Zastawia na stale jeden pas ruchu.

    > No to ciekawe zagadnienie. Co by bylo gdybym na drugim pasie, obok
    > przyczepy,  zaparkowal samochod ?
    >
    > Fantom

    sprawdź. Kto Ci nie daje. Potem opisz jaki mandat dostałeś.

  • 32. Data: 2010-10-03 18:02:36
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > sprawdź. Kto Ci nie daje. Potem opisz jaki mandat dostałeś.

    Ale dostaniemy oboje ?

    Fantom

  • 33. Data: 2010-10-04 18:58:45
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Fantom wrote:
    > No nei wiem jak to inaczej nazwac. Zastawia na stale jeden pas ruchu.

    Bo często ludzie mówią blokuje, choć w rzeczywistości nie blokuje -
    prawnicy mogą o tym godzinami rozprawiać, dlatego dopytuję - zazwyczaj
    jest tak, że brak zakazu oznacza, iż zaparkowanie tam czegoś normalnego
    nie blokuje ruchu...

    > No to ciekawe zagadnienie.

    Dlatego taką sugestię miałem - skoro jedna nie blokuje, to pewnie i dwie
    nie będą blokowały.
    A siedem też nie?
    ;-)

    > Co by bylo gdybym na drugim pasie, obok
    > przyczepy, zaparkowal samochod ?

    Samochód nie.
    Przyczepę.
    Bez kół.
    By test się udał, oba obiekty muszą być prawie takie same.

    --
    Bydlę