  • 21. Data: 2010-09-18 20:15:05
    Temat: Re: Parkowanie przyczepy na ulicy.
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > odkrec tablice rejestracyjna i zadzwon do sm albo na policje ze stoi
    > porzucona przyczepa przy drodze juz rok i nie ma tablicy:)

    Tak swoja droga nie zwrocilem uwagi czy sa tablice. Jutro zerkne.

    Fantom

  • 22. Data: 2010-09-18 23:40:50
    Temat: Re: To moja przyczepa
    Od: " Wmak" <w...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Fantom <s...@s...poczta.onet.pl> napisał(a):

    > No widzisz. I nie trafiles. Bo na tej ulicy sa progi :)

    Ale za rzadko!

    P.S. nienawidzę progów!

  • 23. Data: 2010-09-19 00:49:49
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-18 09:44, Jackare pisze:

    > Z przyczepą niewiele można zrobić bo nie jest pojazdem. Dlatego też nie
    > ma bata na wszelkiego rodzaju przyczepy z bilboardami reklamowymi
    > stojące na terenach zielonych przy drogach.

    No tak, ale to jak stoi na terenie zielonym, a jak na jezdni?
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 24. Data: 2010-09-19 21:46:59
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    AFAIK bez tablic mogą od razu zgarnąć z ulicy

  • 25. Data: 2010-09-20 00:09:31
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-18 13:43, kogutek pisze:

    > Jest zarejestrowana i ma opłacone OC. Postawiłem ją tylko dlatego że na małej i
    > cichej uliczce jakiś walnięty Fantom wyścigi sobie urządza. Ma do przejechania

    I to mnie wyzywałeś że brednie wypisuje w związku z pożarem auta...

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    http://allegro.pl/item1199963969.html

  • 26. Data: 2010-09-20 17:41:53
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > No tak, ale to jak stoi na terenie zielonym, a jak na jezdni?

    No i stoi bez kol. To nie jest chyba parkowanie ??
    Bo jezlei mozna tak stawiac, to kazdy moze wszystko postawic na jezdni.
    A przeciez nawet jak roboty drogowe sa drobne, to musza wystepowac o
    pozwolenie na zajecie pasa ruchu itp

    Fantom

  • 27. Data: 2010-09-22 01:11:30
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    W dniu 2010-09-20 17:41, Fantom pisze:
> [...]
    > Bo jezlei mozna tak stawiac, to kazdy moze wszystko postawic na jezdni.
    > A przeciez nawet jak roboty drogowe sa drobne, to musza wystepowac o

    Dokładnie. Jak zajmuje pas i stoi bez kół, to raczej nie jest to parkowanie.
    Proponuję zgłosić sprawę do zarządcy drogi.
    To jest zajęcie pasa drogowego, nie parkowanie.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 28. Data: 2010-09-22 09:26:23
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sun, 19 Sep 2010 21:46:59 +0200, Michał Gut napisał(a):

    > AFAIK bez tablic mogą od razu zgarnąć z ulicy

    A w stanie wskazującym na to, że pojazd nie nadaje się do jazdy?
    Przyczepa bez kół IMO jest w takim stanie.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 29. Data: 2010-10-02 14:13:36
    Od: Bydlę <b...@b...com>

    Fantom wrote:
    > Witam
    > Wkurza mnie pewna przyczepa kempingowa
    (...)
    > Stoi normalnie bez kol itp.
    > Caly rok blokuje przeja

    Jesteś pewien, że blokuje? To ważne.

    > zd. Ulica normalnej szerokosci
    >, wiec aby
    > przejechac trzeba czekac az przejedzie ktos z naprzeciwka.
    (...)
    > Czy mozna jakos pogonic goscia aby jej tam nie parkowal ?

    Można kupić przyczepę i postawić ją tak (po drugiej stronie ulicy), by
    już nie dało się przejechać...
    Albo ustawić slalom.

    --
    Bydlę

  • 30. Data: 2010-10-02 21:03:01
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > (...)
    >
    > Jesteś pewien, że blokuje? To ważne.

    No nei wiem jak to inaczej nazwac. Zastawia na stale jeden pas ruchu.

    > (...)
    >

    > Można kupić przyczepę i postawić ją tak (po drugiej stronie ulicy), by już
    > nie dało się przejechać...

    No to ciekawe zagadnienie. Co by bylo gdybym na drugim pasie, obok
    przyczepy, zaparkowal samochod ?

    Fantom