  • Data: 2011-06-28 21:56:07
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    >Np. Człuchów ma 10 - przynajmniej do tylu różnych urządzeń mają
    >legalizacje na stronie:
    >http://www.sg.ugczluchow.pl/content.php?cms_id=31&p
    =p1
    >Gmina 10 tys mieszkańców, to i ma 10 fotoradarów :)

    Faktycznie imponujaca kolekcja. 10 FR na dwie drogi krajowe ? :-)

    Ostatnio im chyba jedna odpadla - czy mi sie wydaje czy juz nie moga
    lapac na krajowkach na terenie niezabudowanym ?

    >Szukałem, ale nie znalazłem.

    Za rok 2009
    http://www.bip.ugczluchow.cil.pl/content.php?cms_id=
    817||menu=p11
    powinno byc analogiczne za rok 2010 od paru miesiecy.

    Zalacznik 1 jest ciekawy - w dziale 754 Bezpieczenstwo publiczne
    planowano 4.8mln przychodow, uzyskano 6.5mln,
    w tym 4150zl z tytulu kar porzadkowych a reszta z tytulu mandatow za
    wykroczenia drogowe :-)

    A cale wplywy gminy wyniosly 40mln.

    >Taki FR to jednak dość drogi jest.

    Nie przejedzie droga krajowa nad morze 5000 kierowcow ? po 200zl
    chocby ..

    no chyba ze nie ma tak duzej pamieci :-)

    I co sie potem dziwic ze gmina utworzyla 800 nowych miejsc pracy :-)

    Aczkolwiek .. albo oni nie wiedza co czynia, albo maja dobre
    ubezpieczenie
    http://www.dziennikbaltycki.pl/aktualnosci/210463,cz
    luchow-spalil-sie-budzet-gminy,id,t.html?cookie=1

    taa - noga z gazu, albo do sadu :-)

    J.