  • Data: 2011-06-28 22:20:53
    Temat: Re: Parę słów o fotoradarach
    Od: Marcin Stankiewicz <e...@...sigu.invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 28 Jun 2011 21:56:07 +0200, J.F na pl.misc.samochody napisał(a):

    > Za rok 2009
    > http://www.bip.ugczluchow.cil.pl/content.php?cms_id=
    817||menu=p11
    > powinno byc analogiczne za rok 2010 od paru miesiecy.
    >
    > Zalacznik 1 jest ciekawy - w dziale 754 Bezpieczenstwo publiczne
    > planowano 4.8mln przychodow, uzyskano 6.5mln,
    > w tym 4150zl z tytulu kar porzadkowych a reszta z tytulu mandatow za
    > wykroczenia drogowe :-)
    >
    > A cale wplywy gminy wyniosly 40mln.

    Biały Bór na 2011 - wpływy z "SM" pt. "mandaty" 5.5 mln PLN. Budżet w
    granicach 25 mln. PLN. Wykonania za 2010 nie chciało mi się czytać, ale
    sądąc po "sławie" i po czwartkowo/niedzielnym przejeździe przez ową
    mieścinę, to wpływy spadną im na łeb na szyję - wszyscy karnie 40/50 od
    tablicy do tablicy.

    I tak przy okazji : ciekawym zjawiskiem był pewien człowiek w Rzeczenicy,
    stojący po drugiej stronie drogi na której jest foto i energicznie
    machający ku nadjeżdzajcym samochodom i wskazujący miejsce gdzie ten
    błyskacz stoi ( a stoi tak, że jak nie wiesz gdzie jest, to dość trudno
    zauważyć ) ;-)

    "Nie wystarczy mówić do rzeczy, trzeba mówić do ludzi. Stanisław Jerzy Lec"