  • Data: 2010-10-18 18:10:25
    Temat: Re: Pare pytan o CNG
    Od: Bydlę <b...@b...com> szukaj wiadomości tego autora

    Excite wrote:
    > Hamownia prawdę Ci powie jak dobrze
    > jest ustawiona instalacja gazowa ale w praktyce nikt z takich drogich
    > testów nie korzysta.

    No właśnie - hamownia (poza dyslektykami i dysortografami) kojarzy się z
    tuningiem niepotrzebnym nikomu, kto jest zwykłym użytkownikim dróg
    niedyskutującym rano z żoną o rzekomym gwałtownym przyroście mocy na
    górce, momencie na dole i łatwiejszym w związku z tym wyjazdem z centrum
    handlowego...
    ;-)

    A mój były wehikuł wciąż jeździ i wciąż nie wymaga remontu.
    :-)

    --
    Bydlę