  • Data: 2010-10-22 01:01:33
    Temat: Re: Pare pytan o CNG
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bartekk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:c8e85c96-7457-422f-85c9-c410f1dbff64@n26g2000yq
    h.googlegroups.com...
    > cena za 100km to około 17zł

    hehe
    przestan tak agitowac...

    Uzywalem i uzywam wielu samochodow jezdzacych na ziemny i napisze krotko
    GOWNO NIE INTERES
    Fit Doblo CNG kosztuje ok 22 zl /100 km w trasie. Taki sam Doblo na on
    kosztuje jakies 26 zl/100 km. gdybym nie mial swojej sprezarki to juz dawno
    LT, Doblo i Courier jezdzace na CNG poszly do zyda.

    Co innego kiedy to mocno ALTERNATYWNE zasilanie traktujesz jak hobby...
    Wykorzystanie tego w niewielkiej firmie lub prywatnie przy aktualnej
    infrastrukturze stacji napelniania jest jakas mega pomylka.
    Np czasami na poznanskiej stacji trzeba czekac po 30 min na zatankowanie bo
    jakis rusek jedzie tranzytem przez poznan uzywana smieciarka z niemcowni,
    zasilana tylko CNG lub tankuje jakis podmiejski autobus. Generalnie sytuacja
    sie odrobine poprawila od kiedy Neoplan nie tankuje nowych autobusow
    jadacych na zachod europy i sladem Mana zmontowali swoja stacje...

    Ja ogolnie juz sie wyleczylem z tych wynalazkow!

    --
    Picasso