  • Data: 2009-07-09 23:08:02
    Temat: Re: Pare galerii z photoshopem i bez...
    Od: de Fresz <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2009-07-08 22:34:30 +0200, Kaiko <s...@s...pl> said:

    > Wiesz - ja nie patrze jak pracuje w terenie przy jakichś tam zdjęciach
    > tylko patrze na te zdjęcia,

    Gdybyś więcej poczytał/popatrzył co można wyrzeźbić światłem w terenie,
    to mniej byś tam widział komputera. Dla ludzi przyzwyczajonych do
    używania kilku lamp conajwyżej w studiu, a w terenie całej jednej, ze
    stopki najczęściej, to takie zdjęcia wydawać się mogą jakimś
    komputerowym kosmosem. Co nie zmienia faktu, że część tych efektów
    spokojnie możnaby utrwalić na slajdzie.

    > które były w galerii (zerknąłem w Comercial -> Portrait). Dużo było obróbki...

    Przy fotach komercyjnych to chyba nie dziwi? Od lat jest to standardem.
    Co więcej, nawet niekoniecznie gość sam to obrabiał.

    > Swoją drogą - kawał naprawdę świetnej roboty. Mi osobiście obróbka
    > bardzo się podoba - co tu dużo gadać.

    IMHO jeśli idzie o światło - niezły jest, choć nie jest to jeszcze
    poziom najwyższy. Jeśli idzie o obróbkę - są rzeczy fajne, są i słabe.
    W dziale "Personal" jest trochę sztampy.

    de Fresz