  • 1. Data: 2009-12-07 10:04:56
    Temat: Pare cytatow
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    Taki maly quiz.

    Dwa pytania.

    1. Kto napisal te slowa?

    "I zastanawiam się, skąd na tę grupę przywiało tylu debili? Myślałem,
    że większość ich siedzi na syfrowej :-) Trzynastoletnie, pryszczate
    szczeniaki, z niepofałdowanym mózgiem, tabula rasa, odporni nie tylko
    na wiedzę, ale także nie dopuszczający myśli, że dla kogoś może być
    normalną umiejętnością to, co dla nich jest magią i to z kiepskiej
    książki."

    "Syfra, to syfra i na razie nic się
    nie zmieniło, mimo wejścia na rynek D3 :-> A że większość użytkowników
    syfrówek pozbyła się mózgów, to powszechnie wiadomo :-)"

    "Wiesz co, poczułem jakiś dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    klientów wśród syfrodebili?"

    2. Jaka ksiazke, nam debilom, ta osoba zechce sprzedac juz niedlugo?

    Polon

  • 2. Data: 2009-12-07 10:28:37
    Temat: Re: Pare cytatow
    Od: Jakub Jewuła <b...@s...com.pl>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > na wiedzę, ale także nie dopuszczajšcy myœli, że dla kogoœ może być
    > normalnš umiejętnoœciš to, co dla nich jest magiš i to z kiepskiej
    > ksišżki."
    > "Syfra, to syfra i na razie nic się
    > nie zmieniło, mimo wejœcia na rynek D3 :-> A że większoœć użytkowników
    > syfrówek pozbyła się mózgów, to powszechnie wiadomo :-)"
    > "Wiesz co, poczułem jakiœ dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    > wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    > klientów wœród syfrodebili?"
    > 2. Jaka ksiazke, nam debilom, ta osoba zechce sprzedac juz niedlugo?

    "Fotografia dla opornych".

  • 3. Data: 2009-12-07 10:49:05
    Od: "marek augustynski" <h...@p...onet.pl>

> [...]
    > klientów wœród syfrodebili?"
    >
    > 2. Jaka ksiazke, nam debilom, ta osoba zechce sprzedac juz niedlugo?

    Wyszedeś ze złego założenia. Jeśli chcesz zneutralizować takie zachowania bądź
    od niech mądrzejszy. Przecież nikt rozsądnie myslący nie popiera tego co
    zawarte w przytoczonych cytatach. Świadczą one głównie o ich autorze.

    W wątku o książce posłużyłeś się jedank własnym uprzedzeniem. Tak jakbyś był
    skarzony tym szambem które, Czarek z siebie wypuszczał.
    Chamstwo własnie na tym tym bazuje i z tego czerpie profit. Zwalcza się je
    albo zupełną pacyfikacją... niektóre przyapadki nie rozumieją nic poza tym.
    albo kulturą.

    Ty nie operujesz w tym momencie ani kulturą ani nie jesteś w stanie nikogo
    spacyfikować (brak zasięgu;). Siłujesz się, a to nie ma sensu... wojna
    pozycyjna.

    pozdrawiam
    marek

  • 4. Data: 2009-12-07 11:08:49
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Polon pisze:

> [...]

    Większość osób noszących buty także pozbyła się mózgów. I co,
    nienoszenie butów ma dodawać punktów w teście na IQ? ;)

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    --
    Minister Zdrowia przypomina: zjedzenie cyjanku potasu w młodości
    zmniejsza ryzyko chorób serca w podeszłym wieku.

  • 5. Data: 2009-12-07 11:56:14
    Od: Marx <M...@n...com>

    Polon pisze:
> [...]
    > na wiedzę, ale także nie dopuszczajšcy my?li, że dla kogo? może być
    > normalnš umiejętno?ciš to, co dla nich jest magiš i to z kiepskiej
    > ksišżki."
    >
    > "Syfra, to syfra i na razie nic się
    > nie zmieniło, mimo wej?cia na rynek D3 :-> A że większo?ć użytkowników
    > syfrówek pozbyła się mózgów, to powszechnie wiadomo :-)"
    >
    > "Wiesz co, poczułem jaki? dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    > wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz
    > klientów w?ród syfrodebili?"
    >
    > 2. Jaka ksiazke, nam debilom, ta osoba zechce sprzedac juz niedlugo?

    "Magia cytatów"?
    "Ojczyzna polszczyzna"?
    "Pytajnik to jest to"?
    "Kto źle cytuje ten ma same dwóje"?
    "Netetykieta a choroby wieku dziecięcego"?
    "Między nami lamerami"?
    :)
    Marx

  • 6. Data: 2009-12-07 12:36:17
    Od: Andrzej Libiszewski <a...@g...usunto.pl>

    W dniu 2009-12-07 12:56, Marx pisze:

    > "Magia cytatów"?
    > "Ojczyzna polszczyzna"?
    > "Pytajnik to jest to"?
    > "Kto źle cytuje ten ma same dwóje"?
    > "Netetykieta a choroby wieku dziecięcego"?
    > "Między nami lamerami"?
    > :)
    > Marx

    Dodałbym jeszcze dwie pozycje:

    "1001 stron kodowych do samodzielnego montażu"
    "MIME dla opornych"

  • 7. Data: 2009-12-07 21:31:28
    Od: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > szczeniaki, z niepofałdowanym mózgiem, tabula rasa, odporni nie tylko
    > na wiedzę, ale także nie dopuszczajšcy myoli, że dla kogoo może być
    > normalnš umiejętnoociš to, co dla nich jest magiš i to z kiepskiej
    > ksišżki."

    > "Syfra, to syfra i na razie nic się
    > nie zmieniło, mimo wejocia na rynek D3 :-> A że większooć użytkowników
    > syfrówek pozbyła się mózgów, to powszechnie wiadomo :-)"

    > "Wiesz co, poczułem jakio dziwny przypływ sympatii do Ciebie po tym
    > wywodzie; chyba się starzeję... Tylko nie rozumiem dlaczego szukasz

    Trochę prawdy w tym jest, ale przekaz w formie charakterystycznej dla Czarka
    ;-) Rozumiem, iż kwalifikujesz siebie do grupy "syfrodebili", dlatego
    wywołało to u Ciebie taki opór?! Czarek nie pisał o _wszystkich_, tylko o
    tendencjach i większości - uderz w stół, a nożyce się odezwą :-]]]

    PS: Wyluzuj trochę, bo chyba niepotrzebnie się napinasz.

    PS2: Pokaż jakieś portfolio to Ci powiem czyje fotki bardziej mi się
    podobają, Twoje czy Czarka ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 8. Data: 2009-12-08 09:21:58
    Od: "Polon" <P...@o...pl>

    > PS: Wyluzuj trochę, bo chyba niepotrzebnie się napinasz.

    *** koles pisze, ze nie szuka klientow wsrod syfrodebili. Potem wchodzi na
    grupe dyskusyjna ludzi, ktorych "in general" uwaza za debili i radosnie
    sprzedaje im swoje stare ksiazki.

    Mi tacy kolesie mocno dzialaja na nerwy. I w zyciu i na grupie dyskusyjnej.

    > PS2: Pokaż jakieś portfolio to Ci powiem czyje fotki bardziej mi się
    > podobają, Twoje czy Czarka ;-)

    *** ja sie wcale nie uwazam za wybitnego fotografa i nie ma w mnie potrzeby
    za takiego uchodzic.

    Ot robie fotki tak jak czuje.

    Mi sie podobaja, znajomym sie podobaja, taki poziom "podziwu" dla moich
    fotek mi w zupelnosci wystarczy.

    Polon

  • 9. Data: 2009-12-08 09:31:26
    Od: StaM <a...@g...com>

    On 8 Gru, 10:21, "Polon" <P...@o...pl> wrote:

> [...]
    > sprzedaje im swoje stare ksiazki.
    >
    > Mi tacy kolesie mocno dzialaja na nerwy. I w zyciu i na grupie dyskusyjnej.

    Wyladuj swe nerwy na swoim szefie, nie na grupie.

> [...]
    > za takiego uchodzic.
    >
    > Ot robie fotki tak jak czuje.
    >
    > Mi sie podobaja, znajomym sie podobaja, taki poziom "podziwu" dla moich

    Oceniles foty Czarka, pozwol wiec swoje ocenic, i nie kombinuj;)
    StaM

  • 10. Data: 2009-12-08 09:31:40
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 7 Dec 2009 10:04:56 -0000, Polon napisał(a):

    > 1. Kto napisal te slowa?

    Zakompleksiony pacan? :)
    --
    marcin