    From: Mikołaj Tutak <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Pare cytatow
    Date: Mon, 7 Dec 2009 22:31:28 +0100

    Użytkownik "Polon" <P...@o...pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:hfik6j$ef4$...@n...onet.pl...
    > Taki maly quiz.
    >
    > Dwa pytania.
    >
    > 1. Kto napisal te slowa?
    >
    > "I zastanawiam się, skšd na tę grupę przywiało tylu debili? Myolałem,
    > że większooć ich siedzi na syfrowej :-) Trzynastoletnie, pryszczate
    > szczeniaki, z niepofałdowanym mózgiem, tabula rasa, odporni nie tylko
    > na wiedzę, ale także nie dopuszczajšcy myoli, że dla kogoo może być
    > normalnš umiejętnoociš to, co dla nich jest magiš i to z kiepskiej
    > ksišżki."

    > "Syfra, to syfra i na razie nic się
> [...]

    Trochę prawdy w tym jest, ale przekaz w formie charakterystycznej dla Czarka
    ;-) Rozumiem, iż kwalifikujesz siebie do grupy "syfrodebili", dlatego
    wywołało to u Ciebie taki opór?! Czarek nie pisał o _wszystkich_, tylko o
    tendencjach i większości - uderz w stół, a nożyce się odezwą :-]]]

    PS: Wyluzuj trochę, bo chyba niepotrzebnie się napinasz.

    PS2: Pokaż jakieś portfolio to Ci powiem czyje fotki bardziej mi się
    podobają, Twoje czy Czarka ;-)

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj