  • 11. Data: 2012-08-03 16:10:04
    Temat: Re: Papier toaletowy - jak ocenić ilość
    Od: "WM " <c...@N...gazeta.pl>

    kogutek <s...@N...gazeta.pl> napisał(a):

    > Czapki z głów dla tych od reklam papieru toaletowego. Ten gorszy a ten
    lepszy
    > bo pachnie lawendą, wydrukowaliśmy dla Ciebie nasz najważniejszy kliencie
    > kwiatki. A jak by nie patrzeć to ten droższy w kwiatki i ten tańszy szary
    > służy do rozcierania gówna.

    Warto posluchac zdania szesnastowiecznego klasyka literatury ;)

    Zla to praca i prozny wysilek
    Chciec papierem czysto utrzec tylek.
    François Rabelais

    www.robert.icnet.pl/index.php?option=com_content&tas
    k=view&id=74&Itemid=48

    Autor dochodzi nastepnie do ciekawego wniosku koncowego :)

    ''Ale przechodzac do konkluzji, powiadam i utrzymuje,
    ze nie ma takiego utrzyjzadka jak gaska dobrze puchem obrosnieta,
    byle jej glowe trzymac miedzy nogami. I mozecie temu wierzyc, na honor,
    doznajecie bowiem przy tym w dziurze zadecznej nieopisanych rozkoszy,
    tak dla delikatnosci owego puszku, jak z powodu umiarkowanej cieploty gaski,
    ktora cieplota snadnie udziela sie kiszce stolcowej i innym wnetrznosciom,
    az wreszcie dochodzi do okolicy serca i mozgownicy.''

  • 12. Data: 2012-08-03 17:15:51
    Od: "Jeffrey" <s...@w...onet.pl>

    Padre wrote:
> [...]
    ka-bidetta-oras-saga-1908f.html

    > No właśnie pisałem:) jednym listkiem dwuwarstwowego, no dwoma
    > maksymalnie.

    masochiści

    jeffrey

  • 13. Data: 2012-08-06 16:13:08
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-07-31 09:05, J.F. pisze:
> [...]
    Więc żeby wyjść na swoje firma do tego samego pudełka wsypała troche mniej produktu.
    :)

    > Pytanie co naprawde kosztuje producenta. Kilogram papieru ?
    > A oszczedzic moze bardziej puszyscie go nawijajac ?
    >
    > Z drugiej strony - ciezka rolka z gladkiego papieru to jest calkiem do d*.
    > Tzn calkiem nie do d* :-)
    >
    > Pozostaje prowadzic dokladne zapiski na ile wizyt wystarczylo :-)

    Prościej kupować w ustalonych partiach i notować daty zakupów ;)
    Z własnego podwórka, ostatnio kupowałem Foxy Mega i naprawdę
    do sklepu się fatygowałem trzy razy rzadziej, niż w czasach
    kiedy używałem zwykłego ;) papieru.

    Jednym słowem nie tyle metry i kilogramy się liczą,
    co wydajność względna.

    mjk

  • 14. Data: 2012-08-06 16:19:15
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    W dniu 2012-07-31 17:16, Jeffrey pisze:
    > i na dotatek dzieciak zużywa tyle że kibel mało się nie zatka ?

    No to dzieciakowi pokaż ten materiał szkoleniowy.
    http://www.youtube.com/watch?v=1kimJUUxoeo
    - technika opracowana w gierkowskich czasach.
    Niestety w Warszawie ciężko ją teraz stosować, bo papierowe
    lobby doprowadziło do stosowania biletów tekturowych.

    mjk