  • 1. Data: 2012-07-26 22:41:58
    Temat: heat lance (nie wiem czy jest polski odpowiednik)
    Od: p...@s...ca

    ktoś może trafił na schemat budowy takiej lancy - zasilane propanem i sprężonym
    powietrzem - służy do czyszczenia pęknięć w asfalcie. Firmy za pare rurek i zaworów
    śpiewaja 2400 dolców.

  • 2. Data: 2012-07-27 19:08:11
    Od: sasza7 <s...@g...com>

    W dniu czwartek, 26 lipca 2012 22:41:58 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > ktoś może trafił na schemat budowy takiej lancy - zasilane propanem i sprężonym
    powietrzem - służy do czyszczenia pęknięć w asfalcie. Firmy za pare rurek i zaworów
    śpiewaja 2400 dolców.

    U nas znane jest to jako lanca termiczna lub lanca tlenowa.
    Te które ja znam zasilane są tlenem i tną wszystko!
    Osprzęt robi nasz rodzimy perun, tu pierwszy lepszy link z google:
    http://sklep.interspaw.com.pl/opis/631576/lanca-tlen
    owa-lt-1-perun.html
    Może się nada też do czegoś innego ;)

  • 3. Data: 2012-07-27 19:37:29
    Od: p...@s...ca

    On Friday, July 27, 2012 11:08:11 AM UTC-6, sasza7 wrote:

> [...]
    >
    > Te które ja znam zasilane są tlenem i tną wszystko!
    >
    > Osprzęt robi nasz rodzimy perun, tu pierwszy lepszy link z google:

    Dzieki za link.
    ale to jest coś innego.
    Tak to ustrojstwo wygląda:
    http://www.brockwhite.com/0p14i3532c1622/lab-heat-la
    nce-model-c-with-40-hose-kit/

  • 4. Data: 2012-08-01 09:27:26
    Od: sasza7 <s...@g...com>

    W dniu piątek, 27 lipca 2012 19:37:29 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:

    sprężonym powietrzem - służy do czyszczenia pęknięć w asfalcie. Firmy za pare rurek i
> [...]

    Wygląda jak palnik propan-tlen do cięcia złomu stalowego, może coś takiego by się
    nadało? Próbowałbym zapytać w firmach które robią palniki, może złożą coś na
    zamówienie.

  • 5. Data: 2012-08-09 08:02:14
    Od: p...@s...ca

    On Wednesday, August 1, 2012 1:27:26 AM UTC-6, sasza7 wrote:

> [...]
    nadało? Próbowałbym zapytać w firmach które robią palniki, może złożą coś na

    Dzieki

  • 6. Data: 2012-08-09 12:26:11
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    sasza7 <s...@g...com> napisał(a):

> [...]
    > a=B3:
    > apisa=B3:
    > panem i spr=EA=BFonym powietrzem - s=B3u=BFy do czyszczenia p=EAkni=EA=E6 w=
    > asfalcie. Firmy za pare rurek i zawor=F3w =B6piewaja 2400 dolc=F3w.
    > tp://sklep.interspaw.com.pl/opis/631576/lanca-tlenow
    a-lt-1-perun.html
    > ose-kit/
    >
    > Wygl=B1da jak palnik propan-tlen do ci=EAcia z=B3omu stalowego, mo=BFe co=
    > =B6 takiego by si=EA nada=B3o? Pr=F3bowa=B3bym zapyta=E6 w firmach kt=F3re =
    > robi=B1 palniki, mo=BFe z=B3o=BF=B1 co=B6 na zam=F3wienie.
    To nie wygląda jak palnik do cięcia złomu. W niczym nie przypomina takiego
    palnika. Jak widzisz podobieństwo to idź do okulisty.