  • 1. Data: 2009-03-12 00:32:06
    Temat: Panoramy 360 z gór Cordon del Plata (Andy Wysokie, Argentyna)
    Od: DB <t...@t...com>

    Zapraszam do obejrzenia panoram cylindrycznych 360 stopni z gór Cordon del
    Plata (Argentyna):

    http://dabo.110mb.com/gallery/index.php?twg_album=20
    0812_Plata&twg_top10=search&twg_search_term=anorama+
    360&twg_search_filename=1&twg_search_max=50

    Pozdrawiam,
    DB

  • 2. Data: 2009-03-12 09:24:22
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    DB napisal:
> [...]
    0812_Plata&twg_top10=search&twg_search_term=anorama+
    360&twg_search_filename=1&twg_search_max=50

    Ladne :)

    Ale tu skrot:
    http://tinyurl.com/be4g8t

    Latwiej uruchomic :)
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 3. Data: 2009-03-12 23:13:47
    Od: DB <t...@t...com>

    Dnia 12-03-2009 o 10:24:22 Jacek_P <L...@c...edu.pl> napisał(a):
    > Ladne :)
    >
    > Ale tu skrot:
    > http://tinyurl.com/be4g8t
    >
    > Latwiej uruchomic :)

    Dzięki. Będę pamiętał o skracaniu następnym razem.

    Pozdrawiam,
    DB

  • 4. Data: 2009-03-14 08:08:04
    Od: Jerzy Kępa <j...@i...net>

> [...]
    0812_Plata&twg_top10=search&twg_search_term=anorama+
    360&twg_search_filename=1&twg_search_max=50

    Kaspersky Internet Security 2009:

    Aplikacja Intertnet Explorer zawiera odsyłacz do strony
    http://dabo.110mb.com/gallery/index.php?
    twg_album=200812_Plata&twg_top10=search&
    twg_search_term=anorama+360&twg_search_f
    ilename=1&twg_search_max=50
    wykorzystywanej do kradzieży haseł, numerów kart kredytowych
    i innych poufnych danych.
    PS.
    Jakby co, zadzwoń do chłopców z Kasperskiego.
    --
    Pozdrawiam - Jerzy Kępa.

  • 5. Data: 2009-03-17 07:38:05
    Od: DB <t...@t...com>

    Dnia 14-03-2009 o 09:08:04 Jerzy Kępa <j...@i...net>
    napisał(a):
> [...]
    > twg_search_term=anorama+360&twg_search_f
    > ilename=1&twg_search_max=50
    > wykorzystywanej do kradzieży haseł, numerów kart kredytowych

    Dzięki za informację. Dostałem odpowiedź z Kaspersky Lab:
    "Proszę pobrać aktualizacje baz danych sygnatur zagrożeń, w głównym oknie
    programu nacisnąć kombinację klawiszy Shift+F12, otworzyć zakładkę
    "Anti-Malware", kliknąć "Reports" a następnie "Save". Wyeksportowany do
    pliku tekstowego raport proszę przesłać do analizy.
    Aby powrócić do polskojęzycznego interfejsu programu należy nacisnąć
    kombinację klawiszy Shift+F5."

    Pozdrawiam,
    DB