  • Data: 2009-04-20 08:13:32
    Temat: Re: Panoramy 360 z Alp Sunnmore (Norwegia)
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 18 Apr 2009, Michal Jankowski wrote:

    > I w tej dokumentacji podatkowej bedzie choc jedno sloweczko o tym,
    > ktorym aparatem robilem zdjecia zarobkowo? Albo ze w ogole robilem
    > jakies zdjecia w ramach pracy na etacie?

    Donbra, sprowadzasz rzecz do trudności dowiedzenia łamania prawa,
    omijając meritum.
    Czyli do wersji "można kraść, byle nie dać się złapać".
    No to ja się nie wtykam do tej wersji rozważań :]

    > I czy jak zrobilem aparatem jedno zdjecie na strone www firmy, to juz
    > znaczy, ze go nabylem "do celow zwiazanych"?

    IMVHO nie :)

    > Anyway, moze zgodzmy sie, ze niezaleznie od litery duch i praktyka
    > jest taka, ze jak ktos nie prowadzi dzialalnosci, to wszystkie zakupy
    > traktujemy jako konsumenckie.

    Praktyka tak, ale przyznam że czekam (i pewnie jeszcze długo poczekam)
    aż któryś niekonsument nieprzedsiębiorca się zdziwi, trafiając na
    ścianę :|
    Dodam że spodziewam się iż raczej nie z przyczyn racjonalnych,
    lecz "ja mu pokażę".

    pzdr, Gotfryd