  • Data: 2011-02-23 19:06:55
    Temat: Re: Panda - diagnoza
    Od: Rychu <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-02-20 09:38, Rychu pisze:
    > Dzisiaj rano odpaliłem Pandziorexa, pogrzał się z 5 minut
    > i ruszyłem. Po przejechaniu kilometra pojawiły się głośne
    > stuki w silniku i praktycznie całkowicie stracił moc.
    >
    > Dotoczyłem się na dwójce/trójce z prędkością 20 km/h pod dom
    > i tak sobie stoi. Wczoraj zrobiłem jakieś 80 km po mieście
    > i nie było najmniejszych problemów. Przedwczoraj wróciłem
    > z trasy około 1 kkm i w trasie też nie było problemów.

    Dzwonili dzisiaj z serwisu.

    Okazało się, że w poprzednim serwisie... założyli nie tą pompę
    wody co trzeba, wsadzili taką o innej ilości rowków. Rolka
    napinająca podobno... pękła, prawdopodobnie też tam coś z nią było
    nie tak. W efekcie cały rozrząd jest do wymiany, pompa wody oczywiście
    również. Jutro wymienią wszystko i sprawdzą czy nie trzeba będzie robić
    głowicy, zaworów i ogólnie częściowego remontu.

    Jakby ktoś kiedyś pytał o mechaników z Europe Point Ryszard Michalski
    w Ożarowie Mazowieckim to proszę go odesłać do tego komentarza.

    PS. Będę miał całą dokumentację zdjęciową ze stanu obecnego i wymiany,
    bo poprosiłem o takową, podrzucę jakieś fotki i skany faktur jak będę
    miał chwilę.

    Rychu
    W-wa | Panda VAN'05
    oznakowana KR637** :)