-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Panda czy Clio?
Date: Fri, 19 Mar 2010 20:37:06 +0100
Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
Lines: 82
Message-ID: <ho0jp9$nvt$1@inews.gazeta.pl>
References: <op.u9nw4jv8bd5dre@arrow> <4b9fdb08$1@news.home.net.pl>
<hnomji$og4$1@news.onet.pl> <4b9feba3$1@news.home.net.pl>
<hnprcs$5uu$1@news.onet.pl> <4ba0c6e0$1@news.home.net.pl>
<hnrhdv$ink$1@news.dialog.net.pl> <4ba15a8a$1@news.home.net.pl>
<hnsdp0$gdn$1@news.onet.pl> <hnu59f$apa$1@nemesis.news.neostrada.pl>
<hnu690$1aa$1@news.dialog.net.pl>
<hnu7dm$oi3$1@atlantis.news.neostrada.pl> <ho0bh3$ovb$1@inews.gazeta.pl>
<ho0fhl$oht$1@nemesis.news.neostrada.pl> <ho0fgi$8p4$1@inews.gazeta.pl>
<ho0ime$8fh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: cyberdyne-t3.futrzak.net
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: inews.gazeta.pl 1269027433 24573 82.210.140.98 (19 Mar 2010 19:37:13 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Fri, 19 Mar 2010 19:37:13 +0000 (UTC)
X-User: futrzak1966
In-Reply-To: <ho0ime$8fh$1@atlantis.news.neostrada.pl>
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.24 (Windows/20100228)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2265600
[ ukryj nagłówki ]Yogi(n) pisze:
(...)
> Ale ja się nie dziwiłem naprawom zawieszenia. Przeczytaj jeszcze raz. Ze
> zrozumieniem.
Czytałem.
> W wątku mowa o jakości wykonania/wykończenia clio.
Dziwnym trafem o tym tylko trochę pisałeś.
> W tym
> aucie była tragiczna. Nawet jesli poczynisz dwadzieścia dodatkowych,
> niczym nieuzasadnionych założeń, to nie obronisz tezy, że to normalne w
> czteroletnim aucie.
Nie, nie - to nie ja coś zakładam. Mało tego, poddaję w wątpliwość, że
Twoje opowieści można w jakikolwiek sposób rozciągnąć na jakość Clio.
> Zmieniłem je na corollę, gdy miało 7 lat i 112 tys.
> przebiegu a wyglądało jakby miało 16-18.
No popatrz, mogę tylko powtórzyć - miałeś jakiś specjalny egzemplarz.
> Nie, nie jeździłem nim inaczej
> jak corollą (nie woziłem cementu, kóz, rusztowań ani tarcicy luzem.
> Opakowanej też nie.). Nie ciągnąłem do odcinki. niezmieniałem biegów
> przy ośmiu tysiącach obrotów/min. Nie wiem, co jeszcze "ciekawego"
> wymyślisz.
Niczego nie zamierzam wymyślać - zwyczajnie eksploatowałem wiele
samochodów (na różne metody) i te Twoje opowieści brzmią dość
"ciekawie".
> Co więcej, to corolla przez ponad sześć lat woziła moje
> dzieci, w czasach clio ich jeszcze na świecie nie było.
No cóż, u mnie parę samochodów znosiło moich synów i jakoś strat nie
zauważyłem. Nawet w starych F.
> Ani jedno ani
> drugie auto nie było "bite" czy malowane. Tak samo regularnie myte,
> woskowane, regularnie serwisowane. Sam lakier na clio wyglądał o wiele
> gorzej, że o wnętrzu nie wspomnę a tu nie tylko o wygląd chodzi, a o
> "integralność", w clio sie rozłaziło po prostu.
Ekhem - może postaraj się to porównać racjonalnie.
> Alez proszę! Co chcesz wiedzieć? standar wyposażenia - tak ze cztery
> oczka niższy od clio. Rocznik 2000. Model E11 FL. Pojemność 1,4, 12 koni
> mniej od clio. Jakość plastików (w dotyku, wygląd, spasowanie) - tak o
> pięć oczek wyżej. To była druga "od dołu" specyfikacja, czyli prawie
> "golas". To, że zawieszenie wytrzymywało polskie drogi - to prawda - ale
> jak przeczytasz jeszcze raz moje wypociny, to zauważysz, że nie o tym
> mowa w wątku. Mowa o plastikach i wykończeniu. Materiałach, ich
> spasowaniu, ich zachowaniu po paru latach eksploatacji.
Aha - czyli porównujesz stare usportowione Clio do cywilnej Corolli
E11FL? W sumie to jeszcze gorzej, ponieważ ja mam porównanie tej R19 91'
z Corollą E10 97' - samochody tej samej klasy, konstrukcyjnie
bardziej zbliżone, eksploatowane w tym samych czasie. Ba, R5 też tam
się gdzieś przemykało i jakoś tragedii nie było.
> Nawet jesli był wyjątkowy (a był, choćby ze względu na silnik,
> przyspieszenie - a zwłaszcza - ceny napraw, których suma po mniej
> więcej 2,5 roku przekroczyła wartość samochodu), to skutecznie zraził.
Wyjątkowy to on był, ale ze względu na to rozłażenie się.
> A co do twingo - w twingo znajomego (chyba z 1996, czyli z lepszych
> czasów renaulta ) - kiedy je kupował w 2000 r., nie działały "tylko" -
> wajcha kierunkowskazów (nie odbijała, a mrugała tylko lewa strona);
> światło cofania (czujnik w skrzyni do wymiany) i przeciekający dach (ale
> tylko przy ulewach). To oczywiście normalne w czteroletnich autach tej
> marki, ale cóż.... Zadzwoniłem do niego własnie przed chwilą; to on
> pamiętał o tych usterkach - jak powiedział, sprzedał z ulga po 14
> miesiącach.
Tak, typowe w samochodach używanych o nieokreślonej przeszłości.
--
Jutro to dziś - tyle że jutro.
Następne wpisy z tego wątku
- 19.03.10 21:20 JohnyK
- 19.03.10 21:31 JohnyK
- 19.03.10 21:44 Artur Maśląg
- 19.03.10 23:52 złoty
- 20.03.10 00:11 Yogi\(n\)
- 20.03.10 15:08 JohnyK
- 17.03.10 22:45 Rafał \"SP\" Gil
- 17.03.10 22:47 Rafał \"SP\" Gil
Najnowsze wątki z tej grupy
- SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- Baterie litowe, takie bezpieczne :(
- ładny dzień na cabrio
- chcę od życia czegoś więcej
- zajebał w mur
- Skandal, Emil Rau parkuje pod hipermarketem bez biletu
- o mały włos
- Szuru na uniwersytecie jagielońskim
- skup katalizatorów
- Polska to nadal złodziejski kraj?
- Motodziennik #281 Tesla z VANEM? A Volkswagen inwestuje w silniki spalinowe.
- Jest tu jeszcze CWANIAK?
- czyszczenie Cepiku
- szukanie żony
- Kamera - co obecnie tanie i dobre?
Najnowsze wątki
- 2024-06-27 SAMOCHODY ELEKTRYCZNE: EKOLOGICZNA HIPOKRYZJA CZY EKONOMICZNA GŁUPOTA? | GOSPODARCZE ZERO #21
- 2024-06-27 Głośnik piezoelektryczny
- 2024-06-23 Mala autonomiczna kamera monitoringu
- 2024-06-26 czas na emeryturę i EB
- 2024-06-26 Wyjścia video kart graficznych (NVIDIA)
- 2024-06-27 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-06-27 Bażanowice => Expert Migration Architect (Azure) <=
- 2024-06-27 Ulm => IT Netzwerktechniker (m/w/d) <=
- 2024-06-27 Warszawa => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-06-27 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-06-26 Kraków => International freight forwarder <=
- 2024-06-26 Częstochowa => Marketing Specialist (E-Commerce) <=
- 2024-06-26 Warszawa => Fullstack Java Developer <=
- 2024-06-26 Warszawa => React Native Developer <=
- 2024-06-26 Rzeszów => Frontend Developer (React) <=