  • Data: 2009-07-01 13:33:56
    Temat: Re: Panasonic troszczy się o swoich klientów ...
    Od: Marx <M...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    adam pisze:
    > Użytkownik "Marx" napisał

    > To normalne.
    > Nie ma sensu zawracać sobie głowy tym co będzie w przyszłości bo w
    > perspektywie nawet roku wszystko może się wywrócić do góry nogami.
    no to jestes "inny"
    Ja np kupilem najtansza lustrzanke z najtanszym obiektywem, zakladajac
    na samym poczatku ze bede dokupywal w przyszlosci inne obiektywy, gdyz
    na poczatku po pierwsze nie bylo mnie stac, a po drugie to sam nie
    wiedzialem czego potrzebuje. I ciesze sie, ze nowe obiektywy ktore w
    miedzyczasie Sony wypuscil dzialaja bezbolesnie z moim aparatem, oraz ze
    te ktore lada chwila wyjda, takze beda dzialac.
    I wkurza mnie ze np. Sony nie daje filmow, bo nie bede mial na co
    zmienic mojej Minolty bez zmiany systemu.

    Oczywiscie zmiana systemu to nie problem. Tylko w innych systemach jakos
    drozej..
    Marx