  • Data: 2010-02-04 20:36:31
    Temat: Re: Panasonic TX-P42S10E - opinie
    Od: "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Szukam opinii o TV Panasonica TX-P42S10E. Ma ktoś takiego? Co to jest
    > warte?

    Kiedy kupowałem TV dla siebie, wszystkie źródła, które uznaję za godne
    zaufania wskazywały, że to jeden z najlepszych - jeśli nie najlepszy -
    telewizor w tej klasie (czyli "dla ludu", w rozsądnym rozmiarze, do sygnału
    zarówno HD jak i SD).

    Ostatecznie kupiłem (jakieś 2,5 miesiąca temu) i jestem bardzo zadowolony.
    Obraz SD (kablówka cyfrowa, divxy z kompa przez HDMI) wygląda super,
    porównując z obrazem na monitorze LCD (przyzwoity NEC 22") i telewizorem LCD
    rodziców (już nie tak przyzwoity Sony 32") to wręcz rewelacyjnie. Obraz HD
    oczywiście również.

    Używam też do grania w Forzę 3 na X360 - również w tym zastosowaniu super
    się sprawdza. Mimo długo wyświetlanych kontrastujących elementów (np. biała
    pozycja w wyścigu na tle czarnego wnętrza auta przez godzinę jazdy) brak
    występowania jakichkolwiek "cieni", o przepaleniach nie wspominając (trochę
    się tego obawiałem). Da się subiektywnie odczuć typowy dla plazm czas
    reakcji - mimo, że mój wspomniany wyżej monitor ma 5 ms, to jak odpalę na
    nim jakieś porównywalne wyścigi, to mam wrażenie że coś nie gra ;)

    Jedynie obraz "komputerowy" (tzn. eksplorator, outlook, teksty itp.) nie
    jest idealnie czytelny (małe czcionki), IMO do pracy na komputerze ten
    telewizor się nie nadaje, co najwyżej żeby np. odpalić kolejny film. Ale
    biorąc pod uwagę, że to *telewizor*, to nie powinno to mieć
    większego/żadnego znaczenia. Poza tym nie mam pojęcia, jak pod tym akurat
    względem wypadają inne telewizory (w tym LCD).

    Podsumowując: polecam, IMHO nie zawiedziesz się. Moi rodzice niedługo będą
    zmieniać swój TV i prawdopodobnie też kupią taki sam.