  • Data: 2009-02-08 18:15:10
    Temat: Re: Panasonic Lumix G1, pomacałem, parę rawów do obejrzenia
    Od: "Jakub Jewuła" <b...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Mateusz Ludwin wrote:
    > Rzecze Mateusz Ludwin:

    > E1,

    Mam rozumiec, ze Ty porownujesz jakosc tego co dawalo E-1
    z tym co daje G-1 i nie pekasz przy tym ze smiechu? :))

    > E300, E500, E400 miały matryce Kodaka a nie Panasonica. Te matryce
    > bardzo szumiały od ISO400 w górę, ale na ISO100 świetnie odwzorowywały
    > kolory i można było dużo wycisnąć z rawów. LiveMOS mają znacznie
    > poprawione szumy na wysokich ISO, ale za to drobny szum widać nawet
    > na ISO100, rawy też nie są już takie fajne.

    Taaak, roznica byla az tak kolosalna, ze nigdy mi nawet
    do glowy nie przyszlo kupienie Olka. Pisalem, zem gupi ;)

    > I moim zdaniem matryca w G1/E30 ma jak najbardziej używalne ISO800,
    > nie jest to poziom D90, ale z takimi D60 i 450D mogą spokojnie
    > powalczyć.

    A mi ISO 800 zbedne :)
    Za to potrzebna mi wygoda uzytkowania, ktorej nie maja lustrzanki.