  • Data: 2009-02-08 17:01:07
    Temat: Re: Panasonic Lumix G1, pomacałem, parę rawów do obejrzenia
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org> szukaj wiadomości tego autora

    Rzecze Mateusz Ludwin:

    > Kodakowych.

    E1, E300, E500, E400 miały matryce Kodaka a nie Panasonica. Te matryce
    bardzo szumiały od ISO400 w górę, ale na ISO100 świetnie odwzorowywały
    kolory i można było dużo wycisnąć z rawów. LiveMOS mają znacznie poprawione
    szumy na wysokich ISO, ale za to drobny szum widać nawet na ISO100, rawy też
    nie są już takie fajne.
    I moim zdaniem matryca w G1/E30 ma jak najbardziej używalne ISO800, nie jest
    to poziom D90, ale z takimi D60 i 450D mogą spokojnie powalczyć.