  • Data: 2009-02-10 07:47:59
    Temat: Re: Panasonic Lumix G1, pomacałem, parę rawów do obejrzenia
    Od: Endless Lameness <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <g...@t...hamstera.pl> Mateusz Ludwin napisał(a):

    > Tak.
    >
    > Kiedyś pytałem linuksiarzy na pręgierzu w jaki sposób wyszukać w tym ich
    > śmiesznym repozytorium program do obróbki rawów z S5. Potem o Raw Therapee.
    > W końcu usłyszałem że nie ma tam niczego poza UFRaw, bo to są jakieś
    > wydumane zastosowania aparatu których używa może 1% posiadaczy.

    Faktycznie, pręgierzowa próbka linuksiarzy jest bardzo reprezentatywna.
    Równie dobrze można napisać że każdy Polak to idiota, bo takie wnioski
    można wysnuć czytając wasze wypociny na pręgierzu.

    PS: Oprócz RT i ufraw/dcraw jest jeszcze Bibble.

    --
    pozdrawiam, Konrad Stachańczyk
    mailto(ROT13): z...@i...prgv.cy