  • Data: 2011-05-17 22:19:39
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-G3
    Od: dominik <u...@d...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 2011-05-17 20:14, Roman Rumian wrote:
    > Dobry wieczór,
    >
    > mam problem, bo chcę robić dobre zdjęcia w słabym oświetleniu i podoba mi
    > się Sony A33 czy Canon 600D, ale to ciężkie i duże urządzenia. Czy ten
    > Lumix byłby w stanie je zastąpić ?
    >
    > Ukłony

    Chyba najgorsze trzy wybory w takiej kategorii.. :)
    Każdy z wymienionych aparatów ma swoje zalety. Jak szukasz czegoś z dobrą
    czułością do zdjęć to chyba najlepiej wybrać pentaksa k-5 - ma zarówno
    najnowszą i najlepiej sprawującą się matrycę jak i stabilizację obrazu.
    Zdaje się że sony A590 ma również ten sam sensor, to jednak tańszy model,
    oba oczywiście większe od lumiksa.
    W kategorii małych chyba najlepiej spisywałby się nex-5, ale do niego nie
    ma wiele optyki, tym bardziej jasnych stałek. Do lumiksa jest tego trochę,
    więc chyba warto go wybrać o ile Ci nie przeszkadza mniejsza fizycznie
    matryca i jej proporcje.

    --
    ,~
    |\ dominik, gg:919564