  • Data: 2011-05-18 17:04:02
    Temat: Re: Panasonic Lumix DMC-G3
    Od: "Mariusz [mr.]" <l...@i...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Roman Rumian" <r...@a...edu.pl> wrote:

    > mam problem, bo chcę robić dobre zdjęcia w słabym oświetleniu i podoba
    > mi się Sony A33 czy Canon 600D, ale to ciężkie i duże urządzenia. Czy
    > ten Lumix byłby w stanie je zastąpić ?

    Mój ranking (na podstawie wyników DxO) dokładnie tym się zajmuje -
    sprawnością aparatu w słabym oświetleniu (więcej kilka wątków niżej).

    Obecna czołówka aparatów cropowych wygląda następująco (póki co bez
    uwzględniania rozdzielczości):

    Pentax K5 98,8
    Nikon D7000 93,9
    Nikon D5100 88,2
    Sony Alpha 580 81,4
    Canon EOS 1D Mark IV 74,3
    Fujifilm FinePix X100 66,6
    Nikon D90 66,4
    Canon EOS 1D Mark III 64,4
    Nikon D5000 62,7
    Pentax Kx 60,9
    Sony SLT Alpha 55 60,4
    Fujifilm FinePix S5 Pro 60,1
    Sony Alpha 560 59,2
    Canon EOS 1D Mark II 59,1
    Canon EOS 1D Mark II N 58,5
    Pentax Kr 58,3
    Sony NEX5 57,5
    Nikon D300s 57,5
    Sony NEX3 57,2
    Nikon D3100 57,2

    (wyniki są liniowe: dwa razy więcej - dwa razy lepiej)

    Ani jednego Olympusa-Pentaksa, ani jednego typowego Canona i ani
    jednego starszego Sony potwierdza to, co pisałem w komentarzu.
    http://www.flickr.com/photos/plrecfotocyfrowa/571408
    7010/in/photostream/

    Mariusz [mr.]