  • Data: 2009-08-26 21:04:46
    Temat: Re: Panasonic DMC FZ-28E, czy warto?
    Od: "Krzychu" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik ""Paweł W."" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:h71k4s$rch$2@news.onet.pl...

    > Weź przestań sam. Pieniędzy raczej nie utopisz. Może nie wydasz w danej
    > chwili w 100% optymalnie, a w 90%. Przecież nie o to chodzi. Chodzi o to,
    > żeby móc w końcu robić zdjęcia. Ja doskonale rozumiem dylematy z wydaniem
    > z trudem zaoszczędzonych pieniędzy, ale większość aparatów z

    Ale on ma rację że się dopytuje, tu niedawno ktoś wtopił ciężko zarobione
    pieniądze w wyjątkowo kiepskie Casio, fakt że to akurat był aparat
    niskobudżetowy, z dolnej półki, ale też można było te pieniądze wydac duzo
    lepiej, więc jak to mówią kto pyta nie błądzi. Co do ostrości to wg mnie
    ewidentnie sprawa obróbki, dobrze by było porównać w wysokiej rozdzielczości
    zdjęcia czy rzeczywiście jest więcej szczegółów czy to tylko wrażnie.

    pzdr.
    Krzychu