  • 51. Data: 2009-01-19 23:09:23
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Ziemo <n...@e...pl>

    Pawel_W pisze:

    > A tak siedzę sobie cicho na bagnecie PK ;)

    Ja też i pewnie dlatego ten panas mi jakoś w rękach nie leży ;)

    --
    Ziemo

  • 52. Data: 2009-01-19 23:28:37
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    Rzecze Pawel_W:

    > Matryca jest dobra. Nawet bardzo dobra. Takie wyniki przy upakowaniu
    > 5Mpx/cm2 ???

    No mówiłem, E30 wymiata :>

    Kompakt z 50/1.8 to będzie coś...

  • 53. Data: 2009-01-20 00:01:44
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Mateusz Ludwin pisze:
    > No mówiłem, E30 wymiata :>

    Mówiłeś, że to porażka, ale Ci się nagle coś odmieniło wtedy :)

    > Kompakt z 50/1.8 to będzie coś...

    Jakieśtam hybrydy z f/1.8 to były panie, nawet małe jak np. olek 5050.
    IMHO więc pominąłeś fakt dużej dość fizycznie matrycy.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 54. Data: 2009-01-20 00:03:18
    Od: dominik <n...@d...kei.pl>

    Ziemo pisze:
    > Te zapowiadane olkowe prostopadłościany faktycznie bardziej mi odpowiadają

    Się najpierw niech pojawią razem z ceną i specyfikacją, a przed kupnem z
    masą reviews i komentarzy użytkowników. Spierniczyć się da nawet
    najlepsze pomysły, chociażby ceną jak to zrobiła sigma w dp1.

    --

    )\._.,--....,'``. fL Dominik Chmaj
    .b--. /; _.. \ _\ (`._ ,. gg:919564 skype:ninik_

  • 55. Data: 2009-01-20 06:24:28
    Od: j...@a...at

    On 20 Jan., 00:01, Pawel_W <p...@g...com> wrote:

    > Matryca jest dobra. Nawet bardzo dobra. Takie wyniki przy upakowaniu
    > 5Mpx/cm2 ???
    > Przecież to tak, jakby FF miał 48Mpx !

    przede wszystkiem pixele zajmuja prawie 70 % powierzchni matrycy
    w aps-c na ogol to ok 40-55 %
    do tego wielkosc pixela porownywalna niemalze z wielkoscia pixeli w
    wiekszych formatach.
    wszystko wskazuje na to , ze bedzie to prawdziwy konkurent dla wielu
    dslr w aps -c.

    nie wielkosc matrycy jest decydujaca , a jakosc odwzorowania przez
    pojedynczy pixel i liczby pixeli - czyli stopien pokrycia nimi
    powierzchi matrycy.. w fotografii cyfrowej wielkosc matrycy jest
    drugorzedna .

  • 56. Data: 2009-01-20 07:37:32
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > Poczekaj na body od Olympusa. Matryca będzie ta sama.

    Postęp niewątpliwie jest. Niemniej na przykładach zamieszczonych na dpreview
    widać nadal dwa problemy:
    - szumy w cieniach i to już na ISO 100, ale jeszcze znośne
    - braki w światłach (polecam np. łabądka)

  • 57. Data: 2009-01-20 08:51:53
    Od: "Mikolaj Tutak" <mtutak(a)nixz*net@nospam.com>

    Janko Muzykant wrote:

    > Mnie się bardzo przyda.

    Ja tez poprosze ze stabilizacją ;-)

    PS: Uwielbiam uwagi osób >teoretycznie< nie potrzebujacych stabilizacji...

    --
    pozdrawiam
    Mikołaj

  • 58. Data: 2009-01-20 08:58:40
    Od: "kurdybanek" <k...@a...pl>

    > PS: Uwielbiam uwagi osób >teoretycznie< nie potrzebujacych stabilizacji...

    Wszystkie używane przez mnie szkła mają stabilizację z wyjątkiem UWA właśnie
    (10-22). I w tym ostatnim przypadku praktycznie nie zdaża mi się o niej
    pomyśleć (choćby dlatego, że używam często ISO 1600 czy nawet 3200 jeśli
    tylko mogę "dobrze naświetlić").

  • 59. Data: 2009-01-20 09:16:00
    Od: Janko Muzykant <j...@w...pl>

    kurdybanek pisze:
> [...]
    > (10-22). I w tym ostatnim przypadku praktycznie nie zdaża mi się o niej
    > pomyśleć (choćby dlatego, że używam często ISO 1600 czy nawet 3200 jeśli

    Ale my robimy inne zdjęcia.

    --
    pozdrawia Adam
    różne takie tam: www.smialek.prv.pl