    From: grzybu <s...@s...sp>
    Newsgroups: pl.rec.foto.cyfrowa
    Subject: Re: Panas G1 na dpreview
    Date: Wed, 21 Jan 2009 09:08:30 +0100

    Dnia 2009-01-20, wto o godzinie 17:19 +0100, Jakub Jewu?a pisze:

    > Sa RAWy z kita. Jest niezle.

    Ja ściągałem RAWy jakiś czas temu z innych stron i kit wypada naprawdę
    zaskakująco dobrze, jak na kit oczywiście. To nie jest poważne szkło za
    poważne pieniądze.
    Mam wrażenie, że pomijając światło daje podobny obraz do Tamrona
    28-75/2.8, którego i tak trzeba przymykać do f/4 aby nie mydlił.
    Z takim 12-60/2.8-4 G1 pewnie pokazałby pazury. Co zresztą widać na
    przykładzie Zuiko 50/2.0.

    --
    Pozdrowienia
    Grzegorz Rakoczy