  • Data: 2009-01-21 10:52:17
    Temat: Re: Panas G1 na dpreview
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 21 Jan 2009, Marx wrote:

    > A ja mysle ze nic nie wyginie. Tak jak nadal mozna kupic telefon bez bajerow,
    > ktorym mozna tylko dzwonic i SMS wyslac.

    Tak z ciekawości: można nadal kupić telefon z monochromatycznym
    PASYWNYM LCD (wykorzystującym światło odbite), dającym obraz menu
    niewraźliwy na jasność oświetlenia, w tym pełne światło słoneczne?

    > Urzadzenia zintegrowane nie sa dla kazdego. Ja je lubie, i jesli moja komorka
    > zacznie robic zdjecia dobrej jakosci to pewnie pozbede sie kompakta. Ale
    > wiele osob woli miec oddzielnie, i dla nich kompakty pozostana.

    Prawdę mówiąc, to nazwa "kompakt" będzie bardzej odpowiednia dla takiej
    komórki z telfonem, GPSem, WiFi i czymś tam jeszcze, niż to co dziś
    określa się mianem "kompaktu" :D

    > Nie zgadzam sie tez ze ten tort jest maly. To olbrzymi tort tylko wiele osob
    > juz ma aparaty i robia one na tyle dobre 10x15 ze nie widza potrzeby aby je
    > zmieniac.

    Ci co coś widzą na tych zdjęciach mogą mieć taką potrzebę, tyle że:

    > W lustrzankach zawsze mozna namowic a to na nowy obiektyw czy tez
    > nowa lampe

    ...właśnie.
    Tak mało ludzi zdaje sobie sprawę, że aby zmienić wygląd części zdjęć,
    wcale nie potrzeba lustrzanki.
    Bardzo dużo można uzyskać właśnie lampą - jak sama nazwa "fotografii"
    wskazuje. I za nielogiczne uważam "od zawsze" sugerowanie że lampa
    błyskowa to do lustrzanki - przecież ona BARDZIEJ jest przydatna
    do kompaktów!

    > albo filterek.

    ??
    Polara można równie dobrze założyć do kompaktu (o ile jest na
    co, w ostateczności na tulejkę przyłożoną na plaster ;))
    Efektowe też.
    Jeden jedyny który mi przychodzi do głowy, którego sens zakupu
    przy kompakcie jest istotnie mniejszy niż przy lustrzance (z jasnym
    szkłem, dodajmy) to filtr szary.
    Koniec listy.
    Co przeoczyłem? :D

    pzdr, Gotfryd