  • 21. Data: 2013-01-25 12:28:31
    Temat: Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-01-25 10:43, Q pisze:

    > IMHO bardziej tak:
    >
    > Fiat zrobil auto z wymiennym bakiem paliwa,
    > w ktorym to nie znajdziesz korka.
    > Sprzedaje auta z bakiem o pojemnosci 40 litrow,
    > w ktorym jest tylko 10 litrow paliwa.
    >
    > Nastepnie opatentowal wymienne baki
    > i sprzedaje 40 litrowe baki za polowe ceny nowego auta.
    > Auto pokazuje rezerwe przy 20 litrach
    > a przy 10 litrach paliwa komputer odcina zaplon.
    >
    > ...ale:
    > Cena (mocno dumpingowa) takiego nowego Fiata
    > wynosi 4k PLN - cena baku z paliwem 2k PLN
    > i wlasnie na tych bakach Fiat zarabia.

    Ok, strasznie skomplikowana metafora, ale trzymajmy się jej.
    Pytanie: dlaczego FIAT skarży do sądu firmy, które produkują zastępcze
    baki o trochę innym kształcie, wypełnione trochę innym paliwem i
    sprzedają je za 500 zł?

    --
    MN

  • 22. Data: 2013-01-25 12:33:11
    Temat: Re: Pami?tacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 10:43, Q pisze:
> [...]
    >
    > ...ale:
    > Cena (mocno dumpingowa) takiego nowego Fiata
    > wynosi 4k PLN - cena baku z paliwem 2k PLN

    Otóż to. Przy czym jakieś marne urządzenie wielofunkcyjne można kupić za
    150 zł. Ja za swojego Epsona na WiFi dałem 400, więc gdyby jeszcze
    zechcieli mnie jebać na tuszach, to bym serdecznie podziękował tej
    firmie i nigdy więcej.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 23. Data: 2013-01-25 12:35:11
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 12:28, Marcin N pisze:
    > Pytanie: dlaczego FIAT skarży do sądu firmy, które produkują zastępcze
    > baki o trochę innym kształcie, wypełnione trochę innym paliwem i
    > sprzedają je za 500 zł?

    Korupcja? Spisek drukarkowy?
    Nie chce mi się sprawdzać, ale mowa była chyba o naruszeniu własności
    intelektualnej.
    Sąd chyba mocno pojebało, że przyznał rację HP.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 24. Data: 2013-01-25 13:37:46
    Od: Robson <r...@...pl>

> [...]
    > 150 zł. Ja za swojego Epsona na WiFi dałem 400, więc gdyby jeszcze
    > zechcieli mnie jebać na tuszach, to bym serdecznie podziękował tej

    Otóż to! Dlatego jeżdżę Chryslerem, do kolorowych wydruków mam Samsunga
    atramentowego, do reszty mam kombajn Samsunga.
    A Fiat zwalnia ludzi w fabrykach, ale ciągle go ludzie kupują, tak jak HP.

  • 25. Data: 2013-01-25 14:00:28
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 13:37, Robson pisze:
    > A Fiat zwalnia ludzi w fabrykach, ale ciągle go ludzie kupują, tak jak HP.

    Tu mi się przypomniało otwieranie drugiej "Biedronki" w moim mieście. W
    gazetce chyba właśnie HP na WiFi za jedyne 159 zł, a jak poszedłem, to
    był ten sam model co kiedyś w pierwszej Biedronce, za taką samą cenę
    (inny od tego z gazetki). Żadne WiFi, tylko prosty kombajn. Widziałem
    kobiety, które pakowały to do wózków. Ja aż tak głupi nie jestem, więc
    poprosiłem 'strasznika' o rozmowę z kierownikiem. I co usłyszałem? Że
    jakieś problemy z dodaniem tych drukarek (z gazetki) do systemu i nie
    wiadomo kiedy zostaną wyłożone na halę. Mam blisko, więc sprawdzałem i
    oczywiście tego modelu nigdy nie sprzedawali. Dlatego poszedłem do
    MixElectronics i wziąłem znowu Epsona.
    BTW: poprzedni jest wciąż w pełni sprawny, a model chyba dobry: Epson
    Stylus Photo RX520, więc gdyby ktoś chciał, to zamienię za dwie butelki
    przyzwoitej whisky. :) Za mniej nie oddam, bo do fotografii chyba jest
    lepsza od tej nowej, a zamienniki ActiveJet tanie jak barszcz. ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 26. Data: 2013-01-25 14:10:00
    Od: jg <f...@f...pl>

    Dnia Fri, 25 Jan 2013 12:33:11 +0100, $heikh el $hah napisał(a):

    > Otóż to. Przy czym jakieś marne urządzenie wielofunkcyjne można kupić za
    > 150 zł.

    dzieki temu sieciowy skaner (wlasnie w postaci urzadzenia wielofunkcyjnego)
    mozna nabyc za grosze (tyle ze gabaryty duze, ale co tam). nie ma obowiazku
    drukowac wiec gites. waskie grono potrzebujacych, do ktorych sie
    zaliczalem, skorzystalo.

    --
    jg

  • 27. Data: 2013-01-25 14:14:05
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 14:10, jg pisze:

> [...]
    > mozna nabyc za grosze (tyle ze gabaryty duze, ale co tam). nie ma obowiazku
    > drukowac wiec gites. waskie grono potrzebujacych, do ktorych sie

    No. Zapomniałem wcześniej napisać. Mój poprzedni Epson 3w1 na Win7 nie
    skanuje...
    M.in. dlatego zdecydowałem się na nową drukarkę.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 28. Data: 2013-01-26 19:25:36
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Thursday, January 24, 2013 11:21:37 AM UTC-5, Dawid wrote:

    > Ty gwiazdo internetu do szkoły wróć.
    >
    > Dla czego piszesz dla tego?
    >
    > Już następny wątek pełen twoich byków.
    >
    > Co ty robisz w tej hurtowni, sprzątasz?
    >
    > Do klienta bym cię nie dopuścił, tylko kupa wstydu.

    Prosze zapoznajcie sie z kim macie do czynienia.
    Dawid vel Yogi(n)napisal na grupie foto cyfrowa

    Slon

  • 29. Data: 2013-01-26 20:25:02
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-26 19:25, Slon pisze:

    > Prosze zapoznajcie sie z kim macie do czynienia.
    > Dawid vel Yogi(n)napisal na grupie foto cyfrowa

    No to teraz wyszło szydło.
    Slon znany na cyfrowej to hurtownik Chris.
    Wszystko pasuje.

  • 30. Data: 2013-01-26 21:01:00
    Od: Slon <z...@g...com>

    On Saturday, January 26, 2013 2:25:02 PM UTC-5, Dawid wrote:

    > No to teraz wyszło szydło.
    >
    > Slon znany na cyfrowej to hurtownik Chris.
    >
    > Wszystko pasuje.

    "Nie jednemu psu Burek".
    Skoro jednak utozsamiasz sie z yoginem, to moze cos w tym jest.

    Slon