  • 1. Data: 2013-01-24 11:33:59
    Temat: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Kiedyś pisałem że HP wygrało sprawę i nie będzie już NOWYCH tuszy
    zastępczych, teraz macie na to potwierdzenie na piśmie :)

    HP zawarła ugodę z dystrybutorem ActiveJet oraz dystrybutorem polskiej marki
    TB Print. Ugoda ta dotyczy sprzedaży wkładów atramentowych naruszających
    prawa własności intelektualnej wynikające z patentów HP.
    Trzeci dystrybutor zamienników - Black Point S.A. - pozostał jak na razie
    nieugięty, co nie do końca się opłaciło, bo HP skierowało sprawę do sądu.

    http://media2.pl/technologie/99902-Koniec-tanich-wkl
    adow-do-drukarek-Jest-ugoda-z-HP.html
    http://pclab.pl/news52249.html
    http://www.komputerswiat.pl/nowosci/wydarzenia/2013/
    04/hp-pozwal-polskie-firmy-poszlo-o-wklady-do-drukar
    ek.aspx

    itd. na większości portali.

  • 2. Data: 2013-01-24 11:47:21
    Temat: Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 11:33, Chris pisze:
    > Kiedyś pisałem że HP wygrało sprawę i nie będzie już NOWYCH tuszy
    > zastępczych, teraz macie na to potwierdzenie na piśmie :)

    1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.
    Następnie Epson na USB, a teraz Epson WiFi.
    2. Zamienniki i tak będą. Jak nie ActiveJeta, to innych firm. :)
    3. Kto teraz kupi HP? ;)

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 3. Data: 2013-01-24 11:57:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > 1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.

    Też mialem HP 920 i HP 990xośtam

    > Następnie Epson na USB, a teraz Epson WiFi.

    Canon full pakiet bez WiFi

    > 2. Zamienniki i tak będą. Jak nie ActiveJeta, to innych firm. :)

    Zamienniki są dalej ale nie NOWE tylko regenerowane. Tu chodziło o pojemniki
    porodukowane przez Chińczyków bvez zgody i licencji HP.

    > 3. Kto teraz kupi HP? ;)

    Są tacy :)

  • 4. Data: 2013-01-24 12:12:13
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 11:57, Chris pisze:
    > Canon full pakiet bez WiFi

    Jak będziesz zmieniał, to koniecznie na WiFi - od początku wiedziałem,
    że to fajna sprawa w przypadku drukarki, a teraz wyznaję, że genialna!

    > Zamienniki są dalej ale nie NOWE tylko regenerowane. Tu chodziło o
    > pojemniki porodukowane przez Chińczyków bvez zgody i licencji HP.

    Spokojnie. Chińczycy olewają wszelkie licencje i patenty, więc i tę
    sprawę sobie jakoś obejdą.

    > Są tacy :)

    Wiem, że się znajdą, ale zorientowani bez dużych wymagań już nie kupią. :)

    Pozostaje mieć nadzieję, że inni producenci nie pójdą za przykładem HP.
    Choć ja i tak pewnie na początek kupię oryginał, bo zwykle używam tylko
    czarnego.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 5. Data: 2013-01-24 12:20:40
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Jak będziesz zmieniał, to koniecznie na WiFi - od początku wiedziałem, że
    > to fajna sprawa w przypadku drukarki, a teraz wyznaję, że genialna!

    Drukarkę mam 1m od Qnapa z serwerem wydruku i rpouterem WiFi, nie potrzebuję
    drukarki w wersji WiFi.

    > Spokojnie. Chińczycy olewają wszelkie licencje i patenty, więc i tę sprawę
    > sobie jakoś obejdą.

    Sprzedadzą na Ukrainę :)

> [...]
    > Pozostaje mieć nadzieję, że inni producenci nie pójdą za przykładem HP.
    > Choć ja i tak pewnie na początek kupię oryginał, bo zwykle używam tylko

    Ja cały czas jadę na orginałach, stać mnie a mało drukuję więc co będę
    szukał zastępczych i tańszych o parę złotych od orginału.

  • 6. Data: 2013-01-24 12:29:24
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 12:20, Chris pisze:
    > Drukarkę mam 1m od Qnapa z serwerem wydruku i rpouterem WiFi, nie
    > potrzebuję drukarki w wersji WiFi.

    Chodzi o możliwość postawienia jej sobie gdzie się chce. Mój Epson ma
    jeszcze opcję drukowania via e-mail (ma własny adres), aczkolwiek nie
    znalazłem jeszcze dla niej zastosowania. ;)

    > Sprzedadzą na Ukrainę :)

    No, nie wiem. Polska jest sporym rynkiem na takie produkty, więc nie
    sądzę, by łatwo odpuścili.

    > Ja cały czas jadę na orginałach, stać mnie a mało drukuję więc co będę
    > szukał zastępczych i tańszych o parę złotych od orginału.

    Ja tylko dwukrotnie kupiłem oryginały po ~140 zł. Zamienniki ActiveJet
    kupowałem po 8,50 zł/szt - 34 zł/zestaw. Ponad stówa różnicy, to nie
    takie "parę złotych".

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 7. Data: 2013-01-24 12:36:20
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    $heikh el $hah nabazgrał(a):

    > Chodzi o możliwość postawienia jej sobie gdzie się chce. Mój Epson ma
    > jeszcze opcję drukowania via e-mail (ma własny adres), aczkolwiek nie
    > znalazłem jeszcze dla niej zastosowania. ;)

    No chwilę obecną nie mam takiej potrzeby :)

    > No, nie wiem. Polska jest sporym rynkiem na takie produkty, więc nie
    > sądzę, by łatwo odpuścili.

    ACJ sprzedaje się na Ukrainę, Litwę, kraje EU itd ...

    > Ja tylko dwukrotnie kupiłem oryginały po ~140 zł. Zamienniki ActiveJet
    > kupowałem po 8,50 zł/szt - 34 zł/zestaw. Ponad stówa różnicy, to nie takie
    > "parę złotych".

    Dla tego zaminniki sprzeedają się na kilogramy :)

  • 8. Data: 2013-01-24 12:54:39
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik $heikh el $hah s...@g...com ...

    > 1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.
    > Następnie Epson na USB, a teraz Epson WiFi.
    > 2. Zamienniki i tak będą. Jak nie ActiveJeta, to innych firm. :)
    > 3. Kto teraz kupi HP? ;)

    Niestety nadal wielu osobom HP kojarzy się z jakością.
    Dlatego ta informacja powinna się rozejśc jak najszerzej - jak to HP dusi
    wolny rynek.

  • 9. Data: 2013-01-24 17:20:38
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    7.0.0.1...
    > Niestety nadal wielu osobom HP kojarzy się z jakością.

    Zwłaszcza laptopy. ;)

  • 10. Data: 2013-01-24 17:21:37
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-24 12:36, Chris pisze:

    > Dla tego zaminniki sprzeedają się na kilogramy :)

    Ty gwiazdo internetu do szkoły wróć.
    Dla czego piszesz dla tego?
    Już następny wątek pełen twoich byków.
    Co ty robisz w tej hurtowni, sprzątasz?
    Do klienta bym cię nie dopuścił, tylko kupa wstydu.