  • 31. Data: 2013-01-27 14:03:23
    Temat: Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-01-24 11:33, Chris pisze:
    > Kiedyś pisałem że HP wygrało sprawę i nie będzie już NOWYCH tuszy
    > zastępczych, teraz macie na to potwierdzenie na piśmie

    Pewnie powoli, ale któregoś dnia zbankrutują.

    --
    animka

    --
    animka

  • 32. Data: 2013-01-27 15:07:54
    Od: Jaskiniowiec <j...@p...pl>

    W dniu 25.01.2013 o 12:35 $heikh el $hah <s...@g...com> pisze:

    > Korupcja? Spisek drukarkowy?
    > Nie chce mi się sprawdzać, ale mowa była chyba o naruszeniu własności
    > intelektualnej.
    > Sąd chyba mocno pojebało, że przyznał rację HP.

    Na miejscu Action i AB, wprawdzie tez zawarlbym ugode z HP, ale zaczalbym
    marginalizowac ich sprzet w swojej ofercie. Po duzym spadku sprzedazy, HP
    po pewnym czasie by sie ugielo... Jednakze pewnie istnieje drugie dno i
    w/w dystrybutorzy, a posrednio tez producenci zamiennikow, doszli do
    wiosku, ze jednak wiecej kasy maja ze spedazy produktow HP niz z tych
    zamiennikow, ktore i tak gdzies wypchna.

    Znajac zycie, Polacy znowu cos wyysla i wszyscy beda zadowoleni ;)

    Inna sprawa, jak juz zauwazono w tym watku, kto swiadomy kupuje dzis
    plujki HP? ;) Historia Brothera pokazuje, ze mozna produkowac trwaly,
    dobry i tani sprzet...

    --
    Władza wie co mówi. Jak mówi że zabierze, to zabierze. A jak mówi że da,
    to mówi.

  • 33. Data: 2013-01-28 00:40:46
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-27 15:07, Jaskiniowiec pisze:
> [...]
    > doszli do wiosku, ze jednak wiecej kasy maja ze spedazy produktow HP niz
    > z tych zamiennikow, ktore i tak gdzies wypchna.

    A może HP kupi od nich te wyprodukowane zamienniki "po kosztach" w
    ramach ugody, naklei swoje logo i sprzeda 3 razy drożej.

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 34. Data: 2013-01-28 00:55:09
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-01-27 14:03, animka pisze:

    > Pewnie powoli, ale któregoś dnia zbankrutują.

    Prędzej wycofają się z produkcji urządzeń drukujących (tak jak Kodak
    wycofał się z produkcji aparatów i zarabia teraz na czymś innym).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 35. Data: 2013-01-29 13:57:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Slon nabazgrał(a):

    > "Nie jednemu psu Burek".
    > Skoro jednak utozsamiasz sie z yoginem, to moze cos w tym jest.
    > Slon

    A prosiłem żeby nie wyciągać gówna z KF-a :)

  • 36. Data: 2013-01-29 14:12:01
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-29 13:57, Chris pisze:

    > A prosiłem żeby nie wyciągać gówna z KF-a :)

    Sio do szkoły tępaku, a *dla czego* to już wiesz.
    A gówno to twoja rodzinka i kolega slon.

  • 37. Data: 2013-01-29 16:55:46
    Od: atm <...@v...pl>

    > Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
    > Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy
    > wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.
    >
    > Pozdro.

    Przy okazji, wiecie jak sprawuje sie np drukarka tego typu SAMSUNG
    CLP-365:
    http://allegro.pl/kolorowa-drukarka-laserowa-samsung
    -clp-365-toner-i2968159056.html
    Obecnie posiadam atramenowke Canon iP4600, uzywam zamiennikow i ogolnie
    juz kilka razy mialem ja ochote wyrzucic za okno, tyle ze moga przywalic
    za to kare do 500zl ;]
    Chcialbym kupic cos taniego w eksploatacji, umozliwiajacego druk w
    kolorze w jakosci tabelek, zdjec w zasadzie nie przewiduje, no moze cos
    sporadycznie jednak bez paracia na super jakosc. Wazne tez zeby nie
    trzeba bylo przed niemal kazdym drukowaniem (rzadko drukuje) czyscic
    glowicy jak to mam wlasnie z obecnym Canonem...

  • 38. Data: 2013-01-29 20:03:25
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "atm" <...@v...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > bylo przed niemal kazdym drukowaniem (rzadko drukuje) czyscic glowicy jak

    Jeden, to już nie kupię drukarki bez przynajmniej portu LAN.
    Dwa - jak tanie to patrz na dostępnośći ceny zamienników lub chipów/proszków
    jak sam będziesz robił dosypki.
    Bo tani laser kolor to droga eksploatacja jak na oryginałach masz zamiar
    jechać.

    Jak czyścisz często głowice to znaczy że niewiele drukujesz, więc spoko. Nie
    powinna więc ci przeszkadzać jego strasznie wolna praca (ledwo 4 strony/min,
    w praktyce mniej jak 20 letnie drukarki - tak mają czteroprzebiegowe, ale są
    tanie).
    Ja bym kupił w tej samej cenie to:
    http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-
    kolorowe/xerox-phaser-6010n
    lub trochę drożej
    http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-
    kolorowe/brother-hl-3040cn
    (trochę szybsza, tańsze i wydajniejsze tonery)

    Czyścić głowice? Tutaj możesz o tym zapomnieć - włączasz i drukujesz, jak w
    japońskim aucie - lejesz i jedziesz. Nie ważne czy stała tydzień czy pół
    roku (jak mój Xerox ostatnio).

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 39. Data: 2013-01-29 20:22:03
    Od: atm <...@v...pl>

    > Czyścić głowice? Tutaj możesz o tym zapomnieć - włączasz i drukujesz,
    > jak w japońskim aucie - lejesz i jedziesz. Nie ważne czy stała tydzień
    > czy pół roku (jak mój Xerox ostatnio).
    >
    > Pozdro.

    Dzieki za praktyczne informacje i sugestie, musze rozwazyc ten temat.

  • 40. Data: 2013-01-30 08:45:41
    Od: Robson <r...@...pl>

    > http://www.chip.pl/testy/drukarki/drukarki-laserowe-
    kolorowe/xerox-phaser-6010n

    Nigdy bym nie kupił xeroxa. Była w pracy, eksploatacja diabelnie droga.
    Wymiana tonerów, bębna, utrwalacza itp. to ponad 2kzł. A wymieniać
    trzeba podejrzanie często, bo bęben chyba co 10000 stron...