  • 11. Data: 2013-01-24 18:03:45
    Temat: Re: Pamiętacie temat o zamiennych tuszach HP
    Od: "tyg" <t...@t...pl>

    >> 3. Kto teraz kupi HP? ;)

    W drukarce HP miałem kartridż oryginalny .
    Miał w środku przegrodę zmniejszającą zbiorniczek z tuszem.
    Nigdy więcej HP.

  • 12. Data: 2013-01-24 19:28:47
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-24 18:03, tyg pisze:

    > W drukarce HP miałem kartridż oryginalny .
    > Miał w środku przegrodę zmniejszającą zbiorniczek z tuszem.
    > Nigdy więcej HP.

    Epson też chyba 'oszukuje' poprzez stosowanie chipów. Możesz sobie kupić
    zamiennik o "zwiększonej pojemności", a i tak wydrukujesz tyle co na
    oryginalnych. Zresztą też rozebrałem dwa albo trzy oryginały i w środku
    było jeszcze całkiem sporo tuszu, a na pewno wystarczająco dużo, by
    wydrukować choćby jedną stronę.
    Jednak tu należy mówić o dokupionych oryginałach. Przy kupowaniu
    obecnego Epsona sprzedawca szczerze powiedział, że tusze z zestawu są
    "startowe" i dużo się na nich nie wydrukuje.

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 13. Data: 2013-01-24 19:43:11
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    W dniu 2013-01-24 12:36, Chris pisze:

    >Do klienta bym cię nie dopuścił, tylko kupa wstydu.

    Bo kient to zazwyczaj i wykształcony i polonista i wie czego chce ???

    --
    marfi

  • 14. Data: 2013-01-24 19:51:12
    Od: Padre <P...@n...net>

    > 1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.

    Ci którzy kupili Lexmarka i powiedzieli : nigdy więcej :)

  • 15. Data: 2013-01-24 20:18:34
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "$heikh el $hah" <s...@g...com> napisał w wiadomości
    > 1. Kto kupuje HP? Moja pierwsza była HP. I powiedziałem: nigdy więcej.

    eetam, HP LaserJet 6P do dziś mi działa na printserwerze też HP w sieci.
    Ekonomią wydruku chyba nic nie pobije.

    Fakt że atrament DeskJet 930c wywaliłem przez okno, wprawdzie sprzęt był ok,
    ale tusze oryginalne za 3 stówki mi zaschły po pół roku leżenia w szafie w
    oryginalnym opakowaniu. W tym momencie powiedziałem nigdy więcej HP. Kupiłem
    Xeroxa 6125N.

    > 3. Kto teraz kupi HP? ;)

    Teraz? nieświadomi tylko... Fakt że tylko raz. Może o to chodzi?
    Znajomi i rodzina, wszyscy którzy mieli atramenty i kombajny HP, wszyscy
    wyrzucili ten złom w pierony i kupili Samsunga/Brothera/Xeroxa.

    Pozdro.

    --
    Irokez

  • 16. Data: 2013-01-25 00:54:00
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Zwłaszcza laptopy. ;)

    zwlaszcza seria pavulon :)

  • 17. Data: 2013-01-25 08:32:29
    Od: Robson <r...@...pl>

    A kto teraz kupuje Fiaty, Fordy i francuskie? Pewnie ci sami... ;)

  • 18. Data: 2013-01-25 09:28:52
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    marfi nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Dawid" <x...@n...pl> napisał w wiadomości
    > Bo kient to zazwyczaj i wykształcony i polonista i wie czego chce ???

    Nie wpisz do trolla bo mi gówno z KF-a wyłazi :)

  • 19. Data: 2013-01-25 09:47:06
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2013-01-25 08:32, Robson pisze:

    > A kto teraz kupuje Fiaty, Fordy i francuskie? Pewnie ci sami... ;)

    Fiat sobie opatentował akumulatory i sprzedaje je za 1/4 wartości nowego
    samochodu?

    --
    ?(??_?)? ? ???
    ???$ ?? ?????$

  • 20. Data: 2013-01-25 10:43:37
    Od: "Q" <n...@s...org>

    > Fiat sobie opatentował akumulatory i sprzedaje je za 1/4 wartości nowego
    > samochodu?

    IMHO bardziej tak:

    Fiat zrobil auto z wymiennym bakiem paliwa,
    w ktorym to nie znajdziesz korka.
    Sprzedaje auta z bakiem o pojemnosci 40 litrow,
    w ktorym jest tylko 10 litrow paliwa.

    Nastepnie opatentowal wymienne baki
    i sprzedaje 40 litrowe baki za polowe ceny nowego auta.
    Auto pokazuje rezerwe przy 20 litrach
    a przy 10 litrach paliwa komputer odcina zaplon.

    ...ale:
    Cena (mocno dumpingowa) takiego nowego Fiata
    wynosi 4k PLN - cena baku z paliwem 2k PLN
    i wlasnie na tych bakach Fiat zarabia.