    Date: Mon, 09 Feb 2015 15:35:59 +0100
    From: Trybun <i...@j...ru>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Pamięć w Androidzie

    W dniu 2015-02-08 o 21:25, J.F. pisze:
    > A ktory lepszy ?
    >
    > To w zasadzie rozsadne, ze telefon sobie rezerwuje cos tam, czy to na
    > nowy upgrade, czy na start ..

    Tego to ja akurat nie wiem, poza firmowymi i Androidem to ja jeszcze nie
    miałem telefonu z innym systemem. Jednak nie chce mi się wierzyć że BB
    czy Windows będzie informował że mam mało miejsca na zaktualizowanie 50
    MB aplikacji gdy w urządzeniu jest 2.3 GB wolnej przestrzeni.

    > Zakladam ze Here na Lumii bedzie dzialac lepiej.
    >
    > Ale reszta ?
    > A potem sie okaze, ze i w WP jest podobnie :-)

    I na Androidzie działa dość dobrze, to nie wina programu a systemu który
    uniemożliwia aktualizację. Reszta też, nic nie daje się zaktualizować z
    powodu "braku miejsca w pamięci urządzenia".

    > A co - Internet oszczedzasz, ze nie chcesz skasowac ?
    >
    > J.

    I to też, mam dostęp tylko do limitowanego łącza. Poza tym taka sytuacja
    nie usprawni działania na długo. Nie mam pojęcia co robić, zresetować i
    włożyć jakąś pojemniejszą kartę SD, ale skoro 2.3 GB to za mało aby
    zaktualizować jakiś programik to gdzie gwarancja że np. 7GB wystarczy?