  • 131. Data: 2012-01-29 20:08:00
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Jak byś miał cos mądrego do powiedzenia to może byś zabłysnął. Ale jak
    > wyskoczył byś z takimi farmazonami co tu, to po prostu został byś zlany
    > ciepłym moczem.

    Z głupimi się nie dyskutuje, bo to do niczego nie prowadzi.

    > Biedny jesteś i pewnie niedowartościowany.

    Widzę, że oprócz doskonałej znajomości ekonomii możesz poszczycić się
    także dyplomem z psychologii. :D

    > No cóż, jedni zbierają znaczki a inni klej od znaczków.

    A Ty klej do czego zbierasz?

  • 132. Data: 2012-01-29 20:09:11
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Ja tu widzę trolla Krzysztofa, który unika odpowiedzi na pytanie czy
    > jazda autostradą z prędkością 20-25km/h oraz równoległe blokowanie
    > wszystkich pasów jest zgodna z PoRD. Odpowiesz czy będziesz się wił jak
    > ....a w occie?

    Jak przez kilkadziesiąt lat nie odnalazł zakazu utrudniania ruchu, nakazu
    jazdy możliwie blisko prawej krawędzi drogi itp. to już nie odnajdzie.
    Dyskusja jest bezcelowa. :>

  • 133. Data: 2012-01-29 20:20:17
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 20:08, to pisze:
    > A Ty klej do czego zbierasz?

    Do wąchania, a do czego :)

    --
    Paweł

  • 134. Data: 2012-01-29 20:28:40
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > begin DoQ

    > Jak przez kilkadziesiąt lat nie odnalazł zakazu utrudniania ruchu, nakazu
    > jazdy możliwie blisko prawej krawędzi drogi itp. to już nie odnajdzie.
    > Dyskusja jest bezcelowa. :>
    Matołki trollki, zaczyna mnie to bawić :D Skopiuje i wkleję to co juz napisałem
    wcześniej, a do was
    nie dotarło.

    "Policja (pięć radiowozów i helikopter) karała tylko tych co awaryjnym lecieli i
    jednego co jechał z
    lewej łeb w łeb i bardzo dobrze."
    T.z. że popierałem karanie baranów. A generalnie ludziska sie wyprzedzałi jak TIRy :D

    Po za tymi faktami gdzie było łamane prawo?
    Z reszta nie musicie sie wysilać szukać odpowiedzi by sobie krzywdy nie zrobić :D
    --
    Krzysiek

  • 135. Data: 2012-01-29 20:34:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Po za tymi faktami gdzie było łamane prawo?

    Masz napisane w poście, na który odpisałeś, zrozumienie kilku zdań Cię
    przerasta?

  • 136. Data: 2012-01-29 20:36:05
    Od: "Axel" <a...@o...niespamuj.pl>

    "jerzu" <t...@i...pl> wrote in message

    > I trąbili że będą blokować Toruńską? Bo ja słyszałem coś o siedzibie
    > premiera i sejmie.

    Ja o "glownych arteriach" uslyszalem w radiu w sobote rano. Jako, ze
    mielismy kurs na Zoliborze zaczalem szukac w necie i nie bylo zadnych
    informacji na portalach warszawskich, znalazlem info na jakichs
    ogolnopolskich - zamieszczone kilka godzin wczesniej. Na szczescie okazalo
    sie, ze na 13 dalo sie spokojnie pojechac Torunska....

    --
    Axel

  • 137. Data: 2012-01-29 20:46:26
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Masz napisane w poście, na który odpisałeś, zrozumienie kilku zdań Cię
    > przerasta?
    Możesz złożyć skargę na funkcjonariuszy kilku radiowozów policji którzy uczestniczyli
    w patrolowaniu
    odcinka A-4 Brzeg-Wrocław ze tolerowali jawne łamanie prawa. Z powietrza tez
    patrolowali przez dwie
    godziny i mieli wszystko jak na dłoni.

    Ale pewnie tak jak Ty, oni z debilami nie chcieli się zadawać LOL
    --
    Krzysiek

  • 138. Data: 2012-01-29 21:13:40
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Ale pewnie tak jak Ty, oni z debilami nie chcieli się zadawać LOL

    Pewnie potraktowali Was jak bandę kiboli i wybrali mniejsze zło, żeby nie
    rozsierdzić stada.

  • 139. Data: 2012-01-29 21:58:19
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > Pewnie potraktowali Was jak bandę kiboli i wybrali mniejsze zło, żeby nie
    > rozsierdzić stada.
    > --
    > "An intelligent man is sometimes forced to be drunk
    > to spend time with his fools." -- Ernest Hemingway

    Jak uważasz się za inteligenta i chcesz się tym dowartościować, to musisz trochę
    pomyśleć i się
    wysilić nad tym co piszesz.

    Idę się napić i zaraz wracam.
    --
    Krzysiek

  • 140. Data: 2012-01-29 22:43:55
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

    > Jak uważasz się za inteligenta i chcesz się tym dowartościować, to
    > musisz trochę pomyśleć i się wysilić nad tym co piszesz.

    Chyba nie zrozumiałeś. Lubię z Wami rozmawiać tylko w necie, bo to trochę
    jak z małpami -- fajnie pooglądać w tv czy w zoo, ale w jednej klatce nie
    chciałbym z nimi siedzieć. :>