  • 121. Data: 2012-01-29 19:44:30
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pietia

    > Nigdy nie odchodziłem od faktów. W przeciwieństwie do Ciebie.

    http://www.buysellswap.in/wp-content/uploads/2012/01
    /2467767.jpg

  • 122. Data: 2012-01-29 19:46:02
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:37, Pietia pisze:

    > Artur Maśląg wrote:
    (...)

    > Wręcz przeciwnie.

    > Nigdy nie odchodziłem od faktów. W przeciwieństwie do Ciebie.

    Jasne:
    <cite>
    > Aha, czyli sugerujesz, że aktualnie windowanie cen leży w interesie
    > rządu?

    Nie. Sugeruję, że obecnie mają to w dupie.
    </cite>
    <cite>
    Jak nie leżało w interesie rządu, to w całym kraju Orleny sprzedawały po
    4.99. Do oporu. Dokładnie do 9 listopada chyba.

    Ale wtedy chyba ropa była droższa, więc to pewnie dlatego
    </cite>

    Na deser:
    <cite>
    Z ciekawości. Czy masz legitymację członka po?
    </cite>

    Dalej mi się nie chce.

  • 123. Data: 2012-01-29 19:49:25
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    to wrote:

    > begin Pietia

    > http://www.buysellswap.in/wp-content/uploads/2012/01
    /2467767.jpg

    Czytam od dawna pms. I on jest oswojony przecież, można karmić.

  • 124. Data: 2012-01-29 19:51:21
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > PoRD kiedyś na oczy widziałeś, czy nie bardzo?
    Widzę że zabłysnąłeś jak na trolla przystało.
    --
    Krzysiek

  • 125. Data: 2012-01-29 19:55:36
    Od: Pietia <v...@w...pl>

    Artur Maśląg wrote:

    > (...)
    > >

    > Dalej mi się nie chce.

    Szkoda, bo nadal nie wykazałeś, zebym gdzies odchodził od faktów, co
    napisałeś.

  • 126. Data: 2012-01-29 19:58:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
    > I z kim mam tam niby rozmawiać? Życie nauczyło mnie, żeby głupich w realu unikać.
    Jak byś miał cos mądrego do powiedzenia to może byś zabłysnął. Ale jak wyskoczył byś
    z takimi
    farmazonami co tu, to po prostu został byś zlany ciepłym moczem.
    > Dyskusje z głupimi w necie to rodzaj hobby. :>
    Biedny jesteś i pewnie niedowartościowany.
    No cóż, jedni zbierają znaczki a inni klej od znaczków.
    --
    Krzysiek

  • 127. Data: 2012-01-29 20:00:34
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-29 19:55, Pietia pisze:

    > Szkoda, bo nadal nie wykazałeś, zebym gdzies odchodził od faktów, co
    > napisałeś.

    Masz rację, nikt nam nie wmówi, że białe jest białe, a czarne czarne.

  • 128. Data: 2012-01-29 20:03:44
    Od: Pietia <v...@w...pl>

  • 129. Data: 2012-01-29 20:04:32
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 29-01-2012 19:51, Krzysztof 45 pisze:
    > Widzę że zabłysnąłeś jak na trolla przystało.

    Ja tu widzę trolla Krzysztofa, który unika odpowiedzi na pytanie czy
    jazda autostradą z prędkością 20-25km/h oraz równoległe blokowanie
    wszystkich pasów jest zgodna z PoRD. Odpowiesz czy będziesz się wił jak
    ....a w occie?

    --
    Paweł

  • 130. Data: 2012-01-29 20:06:00
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Pietia

    > Czytam od dawna pms. I on jest oswojony przecież, można karmić.

    Ok, ale nie za bardzo, bo się przeje. :>