  • 141. Data: 2012-01-29 23:17:37
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr ...
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    to napisał(a):
> [...]
    Tłumaczę jak nie nadążasz. T.z. tym pod Twoim delimiterem
    A napisałeś o policji.
    > Chyba nie zrozumiałeś.
    To Ty nie zrozumiałeś i nie nadążasz.
    A Ty zaś o sobie i co lubisz, co mnie totalnie nie interesuje.
    Ty jakiś upośledzony jesteś ? Co nie znaczy że coś do takich mam, po prostu chcę
    wiedzieć by nie
    popełnić jakiego "fo pa"
    --
    Krzysiek

  • 142. Data: 2012-01-29 23:27:58
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysztof 45

> [...]
    > mnie totalnie nie interesuje. Ty jakiś upośledzony jesteś ? Co nie
    > znaczy że coś do takich mam, po prostu chcę wiedzieć by nie popełnić

    :D

  • 143. Data: 2012-01-30 00:45:04
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    "Rafał \"SP\" Gil", Sat, 28 Jan 2012 20:21:52 +0100, pl.misc.samochody:

    > Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny
    > wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ...
    > przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie
    > stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    A teraz powiedz to świętojebliwie oburzonym z Inicjatywy. :D

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 144. Data: 2012-01-30 02:27:25
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 28 Jan 2012 20:21:52 +0100, "Rafał \"SP\" Gil" napisał(a):
    > Zalety:
    > - "protestujące pokurwieńce" pewnie nie miałyby za co blokować dróg

    Jak to nie ? Zablokowaliby .. tylko na stajaco, po co przepalac paliwo :-)

    > - ogólne zluźnienie na drogach - automagicznie dla
    > jeżdżących:spadek spalania

    Pomysl lepiej jak bys narzekal na tlok w pociagach :-)

    > - wraz ze spadkiem ilości uczestników - normalizacja czasów
    > dotarcia towarów w transporcie kołowym

    IMO to jest bardzo unormowany. Jesli ja spiesze sie a srednia i tak 70-80
    wychodzi, to w takiej ciezarowce ma mniejsza, ale stala, bo nie przyspieszy

    > - zdecydowanie mniejsze koszty wypadków z racji radykalnego
    > zmniejszenia ich ilości

    No jak nizsze - predkosc zabija, karetki drogie, lekarze drodzy :-)

    > Ps. To moje poważne spostrzeżenia. Kiedyś jeździło się dużo
    > łatwiej i przyjemniej.

    Niemozliwe, ty tych czasow nie pamietasz :-)

    >Teraz stać każdego na byle gówno,

    I oczywiscie zakladasz ze ciebie dalej bedzie stac ?

    Nie martw sie, bramki juz buduja, zaraz bedziesz mogl zap* autostradami :-)

    > Ciągniemy się w gigantycznych kolumnach ... co 2 auto przede mną
    > puszcza niebieskie chmury powodując że idzie się zarzygać na
    > śmierć. Na wioskach przyległych do DK8 obserwuję gigantyczny
    > wzrost przejazdów typu wyjeżdża chłopek roztropek z posesji ...
    > przejeżdża 600 metrów i skręca w posesję ... Jak go nie będzie
    > stać - pójdzie pieszo/rowerem ...

    Tylko ze DK w ogole nie powinna przebiegac miedzy posesjami.
    No i nie bedzie ... tylko czy bedzie cie na nia stac ? :-)

    J,

  • 145. Data: 2012-01-30 07:57:18
    Temat: Re: Paliwo powinno kosztować ca 20 PLN za litr . Li4
    Od: "PM" <x...@w...pl>

    > Jak widzę to jest za trudne, by to zrozumieć. System kartowy
    > nie ograniczał dostępu, a wręcz przeciwnie - umożliwiał każdemu
    > dostęp do pewnych "dóbr" w tej samej ilości i w cenie, która była
    > dla każdego taka sama.

    czyli jednak ogranicza, a dokładniej tym co zwykle kupują więcej niż
    średnia, cyli jeżdza i zapychają ulice.
    (oczywiście ekonomicznie jest to bez sensu, ale kartki przywołano jako
    esklację kuriozum jakim są podatki od paliw)

  • 146. Data: 2012-01-30 09:43:23
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2012-01-30 07:57, PM pisze:

    > czyli jednak ogranicza, a dokładniej tym co zwykle kupują więcej niż
    > średnia, cyli jeżdza i zapychają ulice.

    Spokojna głowa - dla tych, którzy muszą jeździć (a nie im się podoba)
    istnieją stosowne dodatki w różnej formie, a dla tych co lubią zapychać
    jest paliwo po stosownej cenie. Zastosowanie cen zaporowych powoduje
    ograniczenie dostępu dla wszystkich i gwałtowny wzrost cen.
    Ja nie popieram takiego systemu, ale rozumiem, że w pewnych sytuacjach
    jakoś trzeba rynek regulować. Przypomnij sobie co się działo ostatnio
    z cukrem (chyba z rok i jakoś z 5 lat temu). Też pojawiała się
    "reglamentacja" towaru po "niskich cenach", a ten po wyższych był
    dostępny bez specjalnego problemu, choć jak polazłem do Tesco po
    kilogram (tak, słownie jeden kilogram) to był cały cukier wykupiony
    i to po cenach dość wysokich.

    > (oczywiście ekonomicznie jest to bez sensu, ale kartki przywołano jako
    > esklację kuriozum jakim są podatki od paliw)

    Podatki od paliw są kuriozum? Przecież to wręcz naturalne.

    --
    Jutro to dziś, tyle że jutro.

  • 147. Data: 2012-01-30 10:11:04
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-28 22:47, szufla pisze:

    > Dokladnie o to chodzi. Tylko po pewnym czasie moze byc ich wiecej niz kilku.

    > Wladza ma wplyw na podatki

    Mamy najniższą możliwą akcyzę. Oczywiście, "władza" (parlament) może jeszcze wyjść z
    UE.

    > i czesciowo na kurs waluty,

    Nie jesteśmy Szwajcarią. Całe rezerwy NBP wystarczyłyby na kilka dni obrony kursu
    złotego.
    Wystrzelalibyśmy się z amunicji po to żeby mieć przez parę dni taniej. No super.

    > wiec moze tez miec
    > wplyw na cene paliwa.

    jak wynika z powyższego, niewielki

  • 148. Data: 2012-01-30 10:14:42
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-28 21:40, Krzysztof 45 pisze:

    > Od dwóch tygodni kłapali wszędzie i tu że będą akcje a ten nie wiedział, sie wjebał
    i ma pretensje. Jak takiego nazwać?

    Od dwóch tygodni kłapali, że będą srać na chodnikach w ramach oprotestowania braku
    toalet,
    a ten wyszedł z domu, się wjebał i ma pretensje. Jak takiego nazwać?

  • 149. Data: 2012-01-30 10:17:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-29 18:05, Krzysztof 45 pisze:

    > Chrzanisz takie same farmazony jak PO-paprańcy. Tak trzymaj.

    Czekamy aż obalisz je swoją żelazną logiką.

  • 150. Data: 2012-01-30 10:21:59
    Od: Jakub Witkowski <j...@d...z.sygnatury>

    W dniu 2012-01-29 17:26, to pisze:
> [...]
    > a my daleko od niego nie jesteśmy)
    > - Rząd nie może obniżyć VAT-u na paliwo (musiałby obniżyć VAT na wszystko)

    Rząd nawet próbował przed wyborami przez pewien czas - bo nie wierzę, żeby Orlen
    tak sam z siebie wtedy utrzymywał stosunkowo niską cenę na stacjach, co nawet było
    powodem protestów konkurencji. To mniej-więcej pokazuje ile może w tej sprawie rząd.